کد مطلب: ۱۳۳۴۱۶

شکایت وزارت راه از مالک سامانه ساماندهی متقاضیان مسکن مهر

شکایت وزارت راه از مالک سامانه ساماندهی متقاضیان مسکن مهر

معاون وزیر راه و شهرسازی در پی انتشار خبری درباره رونمایی از سامانه ساماندهی متقاضیان مسکن مهر توسط یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، با صدور نامه و اعلام شکایت از مرتکبان، واکنش نشان داد.

به گزارش تجارت‌نیوز از تارنمای وزارت راه و شهرسازی، متن کامل نامه «حامد مظاهریان» معاون وزیر راه و شهرسازی، به «محمدباقر قالیباف» نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به شرح زیر است:

بنا بر گزارش‌های اعلام شده در تارنمای اختصاصی خبرگزاری‌های تسنیم و مهر و به قرار مسموع، سامانه‌ای تحت عنوان ساماندهی متقاضیان مسکن مهر به نشانی الکترونیکی maskan96.ir از سوی ستاد منتسب به جنابعالی ایجاد شده و آغاز به فعالیت کرده است که ضمن ثبت نام متقاضیان با دخالت غیرموجه و خارج از اختیارات قانونی و با ورود به حوزه مسئولیت دولت در واگذاری مسکن مهر، در حال ایجاد تعهد برای مساکن موجود نیز است.

همان‌گونه که اطلاع دارند، داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری تا زمان انتخاب توسط مردم و تنفیذ حکم ایشان توسط رهبری معظم انقلاب، در شمار شهروندان عادی محسوب می‌شوند و هرگونه ایجاد تعهد بویژه در شکل رسمی برای آحاد جامعه، امری خلاف قانون و مقررات و موجب ضمان و مسئولیت است و در آینده نیز باعث بروز تبعات منفی در جامعه و سلب آرامش عمومی می شود.

شایسته است چنانچه سامانه موصوف زیر نظر جنابعالی مدیریت نمی‌شود دستور فرمایند بسرعت و به طور رسمی نسبت به تکذیب آن اقدام شود.

مزید اطلاع متذکر می‌شود وزارت راه و شهرسازی مطابق قانون پیگیری قضایی را در دست اقدام دارد.

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تبلیغ های خود به شکل های گوناگون موضوع تامین «مسکن شهروندی» را مطرح کرده‌اند.

انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره مجلس دهم شورای اسلامی بیست و نهم اردیبهشت ماه هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.