کد مطلب: ۱۵۲۹۳۵

دستور معاون اول رئیس‌جمهور برای صدور مجوز مرز هوایی دزفول

دستور معاون اول رئیس‌جمهور برای صدور مجوز مرز هوایی دزفول

فرماندار دزفول از موافقت معاون اول رئیس‌جمهور برای صدور مجوز مرز هوایی به منظور صادرات محصولات به کشورهای خارجی خبر داد و گفت: تا زمانی که اولین پرواز از مرز هوایی دزفول انجام نشود، دغدغه این مسئله وجود خواهد داشت.

حبیب آصفی اظهار کرد: آقای جهانگیری در نامه‌ای موافقت خود را در خصوص صدور مجوزهای لازم برای مرز هوایی دزفول اعلام کرد و به وزیر کشور دستور داد تا این مساله را عملیاتی کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی افزود: در حال حاضر منتظر صدور مجوز مرز هوایی دزفول هستیم و در این زمینه اقدامات لازم را در شهرستان در بحث گمرک و سایر موارد انجام داده‌ایم تا پس از صدور مجوز مرز هوایی، نسبت به صادرات محصولات اقدام کنیم.

فرماندار دزفول تصریح کرد: مرز هوایی یکی از دغدغه‌های شهرستان به خصوص در بحث صادرات محصولات بود که اکنون با موافقت معاون اول رئیس‌جمهور امیدواریم این مسئله اجرایی شود. تا زمانی که اولین پرواز از شهرستان دزفول و از مرز هوایی دزفول انجام نشود، هنوز دغدغه این مساله وجود خواهد داشت.

آصفی خاطرنشان کرد: مرز هوایی برای کل استان یک مساله حیاتی است و اخذ مجوز مرز هوایی در دزفول می‌تواند در حوزه صادرات سبزیجات و صیفی‌جات استان تحول ایجاد کند. انتظار داریم با پیگیری‌هایی که انجام می‌گیرد هرچه سریع‌تر شاهد صدور این مجوز باشیم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.