کد مطلب: ۱۳۱۰۰۹

غرفه‌های گذر مهارت در نمایشگاه کتاب

غرفه‌های گذر مهارت در نمایشگاه کتاب

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری، از برپایی غرفه های گذر مهارت در سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد .

رضا قدیمی در گفتگو با خبرنگار تجارت‌نیوز در این باره، گفت: سازمان خدمات اجتماعی با همکاری کارآفرینان حوزه اشتغال و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران برای افراد بازدید کننده و علاقمند بصورت رایگان‌، اقدام به راه‌اندازی گذر مهارت در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی شهر کتاب نموده است.

وی ایجاد انگیزه در راه‌اندازی کسب‌وکارهای خانگی کوچک و همچنین، ارتقاء سطح مهارت افراد حاضر در نمایشگاه را از جمله اقدامات این غرفه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: تیم‌های آموزش گچ‌بری، نقاشی و خلاقیت، سنگ‌های زینتی ، چگونگی دریافت وام و … از جمله اقدامات رایگان کارگاه‌های آموزشی مستقر در گذرهای مهارتی سازمان خدمات اجتماعی بوده است.

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، با اشاره به حوزه فعالیت غرفه‌های این سازمان، گفت: گروه‌های مستقر در غرفه‌های گذر مهارت در دو حوزه «خلاقیت کودکان» از طریق بازی‌های هوشی، خمیربازی و نقاشی نسبت به شناخت استعدادهای مهارتی و علاقمندی کودکان و همچنین، «مشاوره‌های شغلی جهت والدین» فعالیت داشتند.

گفتنی است، در غرفه‌های مذکور مسابقه‌های «دوست دارید چه‌کاره شوید» ویژه کودکان و نوجوانان، و «پیشنهاد خلاقانه در حوزه کارآفرینی» والدین آنها برگزار شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.