کد مطلب: ۱۲۷۷۳۶

فضای دل انگیز بوستان لاله با گل دادن صد هزار پیاز لاله و نرگس

فضای دل انگیز بوستان لاله با گل دادن صد هزار پیاز لاله و نرگس

رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 6 با اشاره به استقبال شهروندان از بوستان لاله بعد از تعطیلات نوروز گفت: در پاییز سال گذشته بالغ بر صد هزار پیاز لاله و نرگس در بوستان لاله کاشته شد که این روزها با گل دادن پیازهای لاله در کنار گل های نرگس، بوستان لاله فضای دل انگیزی

رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 6 با اشاره به استقبال شهروندان از بوستان لاله بعد از تعطیلات نوروز گفت: در پاییز سال گذشته بالغ بر صد هزار پیاز لاله و نرگس در بوستان لاله کاشته شد که این روزها با گل دادن پیازهای لاله در کنار گل های نرگس، بوستان لاله فضای دل انگیزی را به خود گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 6، عباس مافی با اشاره به اینکه عمر گل های لاله تا 14 روز است گفت: از شهروندان دعوت می شود تا با حضور در پارک لاله از جذابیت های بصری ایجاد شده بهره ببرند.

رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 6 تصریح کرد: 70 هزار پیاز لاله در ورودی شرقی و غربی پارک و ضلع شرقی آبنمای مرکزی گل داده اند.

مافی با اشاره به اینکه طی ایام نوروز حتی ده پیاز لاله هم آسیب ندید ادامه داد: در روز طبیعت نیز شهروندان با حضور در بوستان لاله از طراوت و زیبایی گل های لاله بهره بردند.

رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 6 همچنین از کاشت صد هزار گل لاله و نرگس در سایر بوستان های منطقه خبر داد و گفت: بوستان ساعی، بوستان هنرمندان، بوستان قزل قلعه، بوستان شفق و اراضی عباس آباد نیز با گل دادن پیازهای لاله زیبایی خاصی به خود گرفته اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.