کد مطلب: ۱۲۸۳۱۰

نصب پل عابر پیاده در تقاطع خیابان فاطمی- ولیعصر

نصب پل عابر پیاده در تقاطع خیابان فاطمی- ولیعصر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 از نصب پل عابر پیاده در تقاطع خیابان فاطمی و ولیعصر خبر داد و گفت: به منظور تامین ایمنی شهروندان و افزایش انضباط ترافیکی این محدوده پل عابر پیاده نصب می شود. ولی مسگری نجاتی توضیح داد: بر این اساس شهروندان به منظور عبور از خیابان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 از نصب پل عابر پیاده در تقاطع خیابان فاطمی و ولیعصر خبر داد و گفت: به منظور تامین ایمنی شهروندان و افزایش انضباط ترافیکی این محدوده پل عابر پیاده نصب می شود.

ولی مسگری نجاتی توضیح داد: بر این اساس شهروندان به منظور عبور از خیابان فاطمی و رسیدن به مترو جهاد می توانند از این پل عابر استفاده کنند.

نجاتی در ادامه از اصلاح هندسی میدان فاطمی و بزرگراه گمنام خبر داد و گفت: به منظور کاهش بار ترافیکی معبر اصلاحاتی در محدوده میدان و بزرگراه صورت می گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 توضیح داد: خط کشی محوری، خط کشی بلوک عابر پیاده، تعمیر و ساماندهی چراغ های راهنمایی و رانندگی سطح منطقه، نصب و تعویض بشکه های ایمنی در خروجی های معابر اصلی، رفع سدمعبر از مقابل مراکز تجاری و ایستگاه های مترو به منظور تسهیل در تردد، شستشو و نظافت تابلوهای تعیین مسیر سطح منطقه، کنترل تجهیزات ایمنی بزرگراه ها و خیابان ها، همسطح سازی و ترمیم پوشش روی نهر، رفع موانع فیزیکی نظیر وجود جدول، مخازن زباله و تاسیسات شهری و همچنین مرمت و نصب گاردیل های منطقه از جمله اقدامات ترافیکی صورت گرفته در قلب تهران به مناسبت فرارسیدن فصل بهار است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.