کد مطلب: ۱۴۵۴۴۷

هسا در پرند ماندنی شد

هسا در پرند ماندنی شد

در حالی مدیرعامل عمران پرند از احتمال خلع ید هسا به دلیل بدعهدی در تکمیل مسکن مهر خبر داده بود که این شرکت امروز از ادامه فعالیت هسا خبر داده و اعلام کرد:‌ قیمت مسکن مهر هسا افزایش نمی‌یابد و شرکت مذکور متعهد به اتمام پروژه‌ها تا پایان سال است.

در حالی که قریب به 10 هزار مسکن مهر هسا سال‌هاست به دلیل زیاده‌خواهی پیمانکار در بلاتکلیفی محض به سر می‌برند که شرکت عمران پرند از برگزاری جلسه‌ای با حضور تعدادی ازمدیران شرکت‌ عمران شهرهای جدید ایران، مدیرعامل شرکت عمران پرند و اعضای هیئت مدیره شرکت هسا خبر داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، مطابق اعلام شرکت عمران پرند جلسه مذکور خروجی‌‌های مهمی داشته که ارائه برنامه تحویل کل واحدهای مسکن مهر (هسا) توسط شرکت هسا ظرف مدت یک هفته یکی از آنهاست.

همچنین شرکت هسا پذیرفته در قبال ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته باشد و در صورتی که این پروژه تا پایان سال جاری به اتمام نرسد قرارداد این شرکت فسخ شده و اختیار ورود به محاکم قضایی را از خود سلب می‌کند.

اوایل خردادماه امسال مدیرعامل شرکت عمران پرند از احتمال خلع‌ ید هسا طی یک هفته آینده (هفته اول خرداد) خبر داده بود. طاهری در این‌باره گفته بود: باید تا هفته آینده مشخص شود که هسا روند تکمیل واحدها را تسریع می کند یا خیر، در صورتی که این شرکت با همین روند پیش برود فایده ای برای پروژه ها ندارد. در این صورت هسا را خلع ید کرده و از یک شرکت دیگر برای اتمام پروژه ها استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان این که هسا باید قول افزایش نیرو و ارائه برنامه مشخص زمان‌بندی افتتاح واحدها را ارائه دهد در غیر این صورت مجریان دیگر را جایگزین آن خواهیم کرد، گفت: قیمت واحدهای مسکن مهر افزایش نیافته و مجری جدید با همان شرایط هسا کار ساخت و تکمیل واحدهای مذکور را ادامه می‌دهد.

طاهری تعداد واحدهای مسکن مهر هسا در پرند را 10 هزار واحد اعلام کرد و با اشاره به این که حدود 8500 واحد دارای متقاضی است، افزود: حدود 1500 واحد این پروژه فاقد متقاضی است.

وی مهم ترین مشکل این واحدها را محوطه‌سازی دانست و با بیان این که هزینه این کار از آورده متقاضیان تامین می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که سقف هزینه محوطه‌سازی از آورده مردم بیشتر شود آن را از محل یارانه‌ها تامین می‌کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • صفا

    با سلام، آیا شما صلاح میدانید الان از واحدهای هسا خریداری بکنیم ؟ اگر خریداری بکنیم طرف ما چه کسی یا شرکتی باید باشد ویا چه سند ومدرکی باید به ما بدهد که بعدا کلاه سرمان نرود و شخص یا دولت یا شرکتی نیاد ادعای آن ملک بکنه ؟ منونم