خبر فوری:

کد مطلب: ۱۵۰۸۷۲

در صورت نبود ضبط‌صوت در پراید مبلغ آن را بگیرید

در صورت نبود ضبط‌صوت در پراید مبلغ آن را بگیرید

سایپا اعلام کرد: کم کردن ضبط صوت و برخی لوازم دیگر پراید به هنگام تحویل به مشتری صحت ندارد و در صورت عدم وجود ضبط صوت، هزینه آن در قالب کسری قطعه به مشتری عودت داده می شود.

معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درباره برخی اخبار مبنی بر اینکه سایپا پس از گران کردن قیمت پراید، برخی از لوازم داخل خودرو نظیر ضبط صوت و کیف آچار را کم کرد، اعلام کرد: کم کردن ضبط صوت و برخی لوازم دیگر پراید به هنگام تحویل به مشتری صحت ندارد و در صورت عدم وجود ضبط صوت، هزینه آن در قالب کسری قطعه به مشتری عودت داده می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، معاونت بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: شرکت سایپا خود را در مقابل تعهدات به مشتریان مسئول می داند و قویا اعلام می‌کند که کم کردن کیف آچار و مقدار بنزین هنگام تحویل به مشتری به هیچ وجه صحت ندارد و در صوت نبودن ضبط صوت در خودرو پراید مطمئنا تمام قیمت آن به مشتری برگردانده می‌شود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام دروغ که ضبط صوت و کیف اچار داره بنزینشهم کم است پولشم بر نمی گر ده

    • ناشناس

      راسته عودت غیره ممکن هست از طرف این کلاهبرداران من پراید۱۱۱تازه تحویل گرفتم باچهارماه تاخیرضبط که ندارمه به جهنم درهاش بسته نمیشه قفل مرکزی در عمل نمیکنه درب باک بنزینش از داخل عمل نمیکنه واقعا جای تأسف به این شرکت سایپا

    • ناشناس

      ایول

  • ناشناس

    بلندگو داره؟

  • ناشناس

    عودت داده نمیشه ، ما تیبا تحویل گرفتیم ضبط صوت که نداشت، فعلا بعد 5-6 ماه مبلغ عودت داده نشده . بنزینش هم 1 لیتر بیشتر نبود، به زور تا پمپ بنزین رسوند، از کیفیت هم که دیگه بهتره چیزی نگم !

  • محمد ضبط بعد 6 ماه ندادن بنزین هم نداشت با چراغ بنزین روشن تخویل دادن مسخره کردن

    ببندید در این قولی ساز که داره پول مردم میگیره بابا مگه یه باک بنزین چقدر میشه در قبال این همه پولی که میگیرید