کد مطلب: ۶۷۹۸۵

پیک مصرف برق روزانه به ٤٩ هزار و ٢٥٠ مگاوات رسید

پیک مصرف برق روزانه به ٤٩ هزار و ٢٥٠ مگاوات رسید

پیک مصرف برق روزانه با افزایشی قابل توجه، ٥ هزار و ٨٣٠ مگاواتی نسبت به مدت مشابه روز قبل به ٤٩ هزار و ٢٥٠ مگاوات رسید.پیک مصرف برق روزانه، دیروز (شنبه، ٣٠ مردادماه) با ثبت رقم ٤٩ هزار و ٢٥٠ مگاوات و افزایش قابل توجه ٥ هزار و ٨٣٠ مگاواتی نسبت به مدت مشابه مصرف

afcddbc65292b6fa92238ab6f9e7a996_XL.jpg پیک مصرف برق روزانه با افزایشی قابل توجه، ٥ هزار و ٨٣٠ مگاواتی نسبت به مدت مشابه روز قبل به ٤٩ هزار و ٢٥٠ مگاوات رسید.پیک مصرف برق روزانه، دیروز (شنبه، ٣٠ مردادماه) با ثبت رقم ٤٩ هزار و ٢٥٠ مگاوات و افزایش قابل توجه ٥ هزار و ٨٣٠ مگاواتی نسبت به مدت مشابه مصرف پیک در روز گذشته روبرو شد.
همچنین پیک مصرف برق در همین زمان در مقایسه با سال قبل که رقمی معادل ٤٣ هزار و ٣٢٣ مگاوات گزارش شده است، ٥ هزار ٩٢٧ مگاوات افزایش داشته است.
بر اساس این گزارش در این روز کل مبادلات برق یکهزار و ٩١٠ مگاوات گزارش شد که یکهزار و ٣٥٥ مگاوات آن صادر و ٥٥٥ مگاوات آن وارد شده است.
همچنین ذخیره نیروگاهی در این روز معادل یکهزار و ٧٠٣ مگاوات گزارش شد که در مقایسه با مدت مشابه دیروز یکهزار و ٨٧٢ مگاوات کاهش نشان می‌دهد.
به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی وزارت نیرو، شایان یادآوری است که مصرف برق صنایع در همین روز برابر با ٤ هزار و ٢١٦ مگاوات گزارش شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.