کد مطلب: ۱۲۷۹۲۵

کاشت بیش از ۴۰۰ هزارگل لاله در منطقه ۲

کاشت بیش از 400 هزارگل لاله در منطقه 2

شهردار منطقه دو از کاشت 489 هزارگل لاله در سطح فضای سبز ، میادین، بوستانها و نواحی نه گانه منطقه دو خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، عزیز اله نظری با اعلام این خبر گفت : جهت پیش رس کردن و گل دهی لاله در فصل بهار، تاکنون 489 هزار پیاز لاله

شهردار منطقه دو از کاشت 489 هزارگل لاله در سطح فضای سبز ، میادین، بوستانها و نواحی نه گانه منطقه دو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، عزیز اله نظری با اعلام این خبر گفت : جهت پیش رس کردن و گل دهی لاله در فصل بهار، تاکنون 489 هزار پیاز لاله در رنگ های متنوع در سطح فضای سبز ، میادین، بوستانها ، خیابانهای اصلی و فرعی منطقه و همچنین در ساختمان شهرداری منطقه دو و نواحی 9گانه کاشته شده است.
وی افزود : پیاز لاله تا اواخر زمستان رشد کرده و همزمان با تغییر فصل و نوروز سال جدید گل می دهد که در تقارن با آغاز فصل بهار چهره ای زیبا و پرنشاط به معابر و پارکهای سطح منطقه داده است.
نظری شهردار منطقه دو در ادامه افزود: به منظور افزایش سرانه فضای سبز، زیباسازی و گسترش فضاهای سبز شهری و ایجاد چشم اندازی مناسب در سطح منطقه فرشهای گل و طراحی های جدید ایجاد شده است تاپس از شکفته شدن پیازهای لاله همزمان با فصل بهار، شهروندان منطقه 2 ، شاهد زیباترین جلوه های طبیعت در منطقه باشند.
شهردار منطقه دو خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در راستای توسعه فضای سبز منطقه میتوان به تداوم و استمرار کاشت درخت و درختچه در سطح منطقه اشاره کرد.
نظری در پایان با تاکید بر کاهش کاشت گلهای فصلی در منطقه2، اظهار داشت: سعی ما بر این بوده است که به دنبال اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، از کاشت انبوه گلهای فصلی با ماندگاری کوتاه خودداری کرده و با برنامه ریزی های دقیق و کارشناسانه گونه های مناسب در سطح منطقه کاشته شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.