کد مطلب: ۱۳۰۴۹۹

کاشت ۱۴ گونه گیاهی مختلف در شمال شرق تهران

کاشت 14 گونه گیاهی مختلف در شمال شرق تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از توسعه قابل توجه فضای سبز در محدوده شهری در سال جدید خبر داد و گفت: عملیات بهسازی و کاشت فضای سبز در مساحت تقریبی 4000 مترمربع در بهار 96 آغاز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، حسین سیگارودی گفت: در راستای طرح «آسمان آبی زمین پاک» و ارتقای سطح سلامت و آراستگی شهری، در این مرحله از این طرح، 2500 مترمربع از فضای سبز بوستان جنگلی لویزان بازپیرایی شد.

وی در ادامه افزود: به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر و بهتر شهروندان از فضای سبز اماکن تفریحی-فرهنگی از جمله فرهنگسرای اشراق 300 مترمربع از این فرهنگسرا به گونه‌های مختلف گیاهی مزین شد.

سیگارودی با اشاره به بازپیرایی در نقاط مختلف نواحی نه‌گانه افزود: این طرح در محلات 20گانه منطقه ادامه خواهد داشت. در این راستا می‌توان به بازپیرایی بیش از 500 مترمربع از بزرگراه امام علی(ع) اشاره کرد.

وی در تکمیل این خبر افزود: در این عملیات حاشیه بزرگراه امام علی (ع) جنوب، ورودی مبارک‌آباد و ریحانی به مساحت تقریبی بیش از 500 متر مربع به انواع گیاهان از جمله شمشاد طلایی، رز و زرشک و گونه‌های گیاهی شاخص و چمن‌کاری تزیین شد.

معاون خدمات شهری منطقه 4 در پایان گفت: در این خصوص انواع درختچه‌های مقاوم به کم‌آبی و آلودگی در غالب 14 گونه گیاهی یوکا، نسترن، یال اسبی، ژونی پیروس و… در فضای سبز منطقه کاشت شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.