کد مطلب: ۱۳۲۲۶۴

کسب رتبه نخست جشنواره مشکات با ارائه ۱۲۰ هزار اثر

کسب رتبه نخست جشنواره مشکات با ارائه 120 هزار اثر

شهروندان منطقه 11 با ارائه بیش از 120 هزار اثر ثبت‌شده موفق شدند مقام نخست جشنواره مشکات را در پهنه مرکزی شهر تهران از آن خود کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، سیدعباس طباطبایی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه در خصوص مشارکت شهروندان در پنجمین دوره از جشنواره مشکات اظهار داشت: شهروندان منطقه 11 با ارسال بيش از 120 هزار اثر در این دوره از جشنواره مشکات مشارکت فعال و قابل توجهي داشتند.

وی «اخلاق شهروندی»، «آسمان آبی» و «زمين پاک» را از محورهای اين جشنواره برشمرد و افزود: اخلاق شهروندی در قالب موضوعاتی چون «آپارتمان‌نشينی» و «احترام به ديگران»، آسمان آبی با 2 موضوع «کارنامه من در کاهش آلودگی هوای شهر» و «رانندگی بين خطوط سفيد و احترام به عابرين پياده» و زمين پاک با محورهای «کاهش توليد، کم‌حجم‌سازی و رطوبت‌زدایی از پسماند خانگی» و «تفکيک پسماند از مبدا» به اجرا رسید.

طباطبایی با اشاره به مشارکت محلات و مدارس این منطقه و استقبال دانش‌آموزان از اين جشنواره گفت: اقشار و گروه‌های مختلف شهروندی با ارسال آثار خود در رشته‌های نقاشی، گزارش تصويری، عکس، خاطره، شعر، داستانک، پيام صوتی، روزنامه‌ديواری، کاريکاتور، انيميشن و فيلم کوتاه در اين جشنواره شرکت کردند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 با اشاره به سهم بالای دانش‌آموزان در اين جشنواره افزود: بيش از 50 هزار اثر توسط دانش‌آموزان این منطقه با مشارکت اولیا به جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: منطقه 11 در محور «آسمان آبی» 3 برنده داشته است که آثار خود را در قالب خاطره، داستانک و نقاشی ارسال کردند. همچنین در محور «زمین پاک» 1 نفر برنده در قالب داستانک و در محور «اخلاق شهروندی» 3 نفر برنده در قالب خاطره، داستانک و نقاشی داشته‌ایم.

بر اساس این گزارش از برگزيدگان محورها و رشته‌های مختلف اين جشنواره طی مراسم اختتاميه در سالن پژوهشکده فرهنگ و هنر تجليل به عمل آمد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.