کد مطلب: ۷۵۸۱۱

گوگل کاربران را از پروازهای ارزان قیمت مطلع می کند

ابزار جستجوی پروازهای گوگل که از طریق جستجوگر آن در دسترس است ارتقا یافته و قیمت پروازهای مختلف را هم به کاربران ارائه می کند.به نقل از ورج، کاربران برای دسترسی به این اطلاعات باید مبدا و مقصد پرواز خود را در جستجوگر گوگل وارد کنند تا ضمن مشاهده زمان و جزییات هر پرواز هزینه

ابزار جستجوی پروازهای گوگل که از طریق جستجوگر آن در دسترس است ارتقا یافته و قیمت پروازهای مختلف را هم به کاربران ارائه می کند.
به نقل از ورج، کاربران برای دسترسی به این اطلاعات باید مبدا و مقصد پرواز خود را در جستجوگر گوگل وارد کنند تا ضمن مشاهده زمان و جزییات هر پرواز هزینه این کار را هم مشاهده کنند. همچنین به کاربر اطلاع داده می شود که تا چه زمان امکان خرید بلیت مذکور وجود دارد و با خرید زودتر از موعد بلیت چه میزان صرفه جویی در انتظار کاربر خواهد بود.

همچنین اگر مایل به خرید بلیت در آینده باشید، می توانید پرواز یا مسیر پروازی مورد نظرتان را ردگیری کنید و پیام های اطلاع رسان به روزتر را در مورد تخفیف های ممکن دریافت کنید.

به گزارش فارس، گوگل این اطلاعات را از داده های تاریخی مربوط به هزینه های پروازهای در گذر زمان جمع آوری می کند و لذا ممکن است این اطلاعات کاملا دقیق نباشند. اما به هر حال این ابزاری مفید برای صرفه جویی در مخارج پرواز با هواپیماست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.