کد مطلب: ۱۲۶۲۱۰

زنان سرپرست خانوار در منطقه دو بازارچه موقت برپا کردند

زنان سرپرست خانوار در منطقه دو بازارچه موقت برپا کردند

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری #منطقه۲ از برپایی بيش از ۳۰۰ غرفه در چهار بازارچه موقت فروش نوروزی با حضور زنان_سرپرست_خانوار خبر داد. به گزارش تجارت نیوز،مسعود خسروی با اعلام این خبر گفت : برپایی بيش از سه بازار فروش محصولات در نقاط مختلف منطقه۲ در آستانه عيد نوروز و تخصيص بيش از ۳۰۰ غرفه

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری #منطقه۲ از برپایی بيش از ۳۰۰ غرفه در چهار بازارچه موقت فروش نوروزی با حضور زنان_سرپرست_خانوار خبر داد.
به گزارش تجارت نیوز،مسعود خسروی با اعلام این خبر گفت : برپایی بيش از سه بازار فروش محصولات در نقاط مختلف منطقه۲ در آستانه عيد نوروز و تخصيص بيش از ۳۰۰ غرفه فروش محصولات به زنان سرپرست خانوار مناطق ۲۲گانه شهر تهران از خدمات ارائه شده شهرداری منطقه۲ در اين ايام است.
وی در ادامه افزود : بر اين اساس بزرگ‌ترين بازار موقت عرضه محصولات واقع در بلوار پاک‌نژاد با ميزبانی از زنان سرپرست خانوار سراسر شهر تهران با تخصيص ۱۷۰ غرفه از حال و هوای خاصی برخوردار است و بازارچه #شادمان، بازارچه #مرزداران شرقی، خيابان درختی نيز از ديگر نقاطی هستند كه با حمايت شهرداران نواحی و مديران محلات ميزبان زنان سرپرست خانوار سطح منطقه۲ هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.