کد مطلب: ۵۷۵۶۹۲

فوت و فن خرید تردمیل، دستگاه بدنسازی و دوچرخه ثابت

فوت و فن خرید تردمیل، دستگاه بدنسازی و دوچرخه ثابت

اگر شما نیز از آن دسته افراد هستید که می‌خواهید ورزش در منزل با دستگاه بدنسازی را آغاز کنید و به‌دنبال راهنمایی برای خرید انواع دستگاه بدنسازی، فیتنس و هوازی هستید، ما در این مقاله به شما نکاتی در جهت خرید بهتر این دستگاه‌ها می‌آوریم و در انتها فروشگاه‌ مناسب برای خرید دستگاه بدنسازی را معرفی خواهیم کرد تا خریدی مطمئن داشته باشید.

امروزه هر فردی که به بدن و اندام خود اهمیت بدهد حداقل یک بار از دستگاه بدنسازی استفاده کرده است. افراد مبتدی می‌توانند برای هدف‌های مختلفی از قبیل کاهش وزن، تناسب اندام، قوی‌سازی عضلات و سلامت قلب به سراغ خرید تردمیل و دستگاه‌های بدنسازی بروند. افراد حرفه‌ای هم برای مسابقات بدنسازی، دوندگی، دوچرخه‌سواری و درکل تقویت عضلات خاصی از بدن، در باشگاه‌ها یا خانه‌ی خود از دستگاه‌های بدنسازی استفاده کنند.

از تردمیل تا دوچرخه زیر سقف خانه

حرفه‌ای‌ها و افرادی که برای باشگاه‌های تخصصی این دستگاه‌ها را تهیه می‌کنند، معمولا آگاهی کامل نسبت به انواع دستگاه بدنسازی از جمله دوچرخه ثابت دارند؛ اما در سال‌های اخیر مخصوصا در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ که با شیوع ویروس کرونا مردم سراسر دنیا خانه‌نشین شدند و اکثرا اضافه‌‌وزن پیدا کردند، افراد عادی نیز به فکر خرید دستگاه بدنسازی و ورزش‌های هوازی مانند تردمیل، دوچرخه ثابت و دمبل برای مصارف خانگی افتادند.

نمی‌توانید به باشگاه بروید؟ هنوز می‌توانید با ساختن سالن بدنسازی خانگی مخصوص خود به تمرینات حرفه‌ای یا مبتدی خود بپردازید.

اگر شما نیز از آن دسته افراد هستید که می‌خواهید ورزش در منزل با دستگاه بدنسازی را آغاز کنید و به‌دنبال راهنمایی برای خرید انواع دستگاه بدنسازی، فیتنس و هوازی هستید، ما در این مقاله به شما نکاتی در جهت خرید بهتر این دستگاه‌ها می‌آوریم و در انتها فروشگاه‌ مناسب برای خرید دستگاه بدنسازی را معرفی خواهیم کرد تا خریدی مطمئن داشته باشید.

انواع دستگاه بدنسازی

وسایل بدنسازی و فیتنس در کل به دو دسته‌ی وزنه‌های آزاد و دستگاه‌ها تقسیم می‌شوند. سه دستگاه بدنسازی برقی و پرکاربرد عبارت‌اند از تردمیل، دوچرخه ثابت و الپتیکال. از این سه دستگاه بدنسازی علاوه‌بر تناسب اندام، می‌توانید برای کاهش وزن، ورزش‌های هوازی، توان‌بخشی و تمرین ورزش‌های حرفه‌ای مانند دوندگی و دوچرخه‌سواری استفاده کنید.

2wsedc

دستگاه‌های غیربرقی بدنسازی شامل انواع نیمکت‌ها، دستگاه‌های چندکاره و دستگاه‌های سیم‌کش از قبیل دستگاه سیم‌کش دوطرفه، سیم‌کش زیربغل، دستگاه بدنسازی جلوران، پشت ران دستگاه خوابیده، دستگاه اسمیت و… است. این نوع دستگاه‌ها معمولا در باشگاه‌ها استفاده می‌شوند و هرکدام عضله‌ی خاصی از بدن شما را هدف قرار خواهند داد.

وزنه‌های آزاد شامل هالتر، دمبل، صفحه وزنه و میله EZ هستند که علاوه‌بر استفاده از آن‌ها با دستگاه بدنسازی، می‌توانید استفاده‌های وسیع و متنوعی از آن‌ها داشته باشید و آن‌ها را برای انواع ورزش‌های هوازی به کار ببندید.

انواع دستگاه بدنسازی از برقی و غیربرقی و وزنه‌های آزاد را می‌توانید از فروشگاه لوازم ورزشی لوزی به آدرس lozi.shop با قیمتی مناسب و راهنمایی‌های تخصصی خریداری کنید.

دوچرخه ثابت مناسب خانگی کدام است؟

اگر نمی‌توانید از دوچرخه‌های سواری و در یک فضای واقعی استفاده کنید و یا ترجیح می‌دهید در خانه به‌هنگام تماشای تلویزیون یا انجام کار دیگری تمرین کنید، یک دوچرخه ثابت بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

قبل از خرید یک دوچرخه ثابت باید بدانید که این وسیله به شما کمک می‌کند تا برروی استقامت خود کار کنید و قسمت تحتانی بدن خود را تقویت کنید. کسانی که تمایل به تمرین کم‌فشار دارند، بیشتر از دوچرخه ثابت سود خواهند برد. برخلاف سایر دستگاه‌های کاردیو، در دوچرخه ثابت تاثیر وزن بدن نگران کننده نیست. همین موضوع باعث می‌شود دوچرخه‌های ثابت برای کسانی که مشکلات مفصلی دارند انتخاب خوبی باشد.

3edfc

دوچرخه ثابت دارای طیف گسترده‌ای از گزینه‌هاست. همان طور که از نامش پیداست، تقلیدی از دوچرخه سواری در فضای باز با پدال و صندلی است. دو نوع دوچرخه ثابت وجود دارد: دوچرخه ثابت اسپینینگ و دوچرخه ثابت مبله. تفاوت این دو در نحوه‌ی استفاده از آن‌هاست که با دوچرخه ثابت اسپینینگ می‌توانید هم نشسته و هم ایستاده پدال بزنید ولی با دوچرخه ثابت مبله یا همان پشت‌دار فقط می‌توانید نشسته پدال بزنید و برای آنانی که مشکلات کمر و باسن دارند، مناسب‌ خواهد بود.

افراد آماتور که مشکلات کمر و مفاصلی ندارند و همچنین حرفه‌ای‌ها می‌توانند انواع دوچرخه‌ ثابت اسپینینگ را از فروشگاه لوازم ورزشی لوزی برای مصارف خانگی خود بخرند و کسانی که مشکلات مفاصلی و کمردرد دارند، دوچرخه‌ ثابت مبله را از این سایت خریداری کنند. این وب‌سایت به‌طور کامل هرکدام از دوچرخه ثابت‌ها را بررسی کرده و برنامه‌های تمرینی مناسبی برای انواع کاربران آورده است.

عوامل موثر بر قیمت تردمیل

تردمیل یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین دستگاه بدنسازی، فیتنس و هوازی است. تردمیل با داشتن یک پیست متحرک با تسمه نقاله، به کاربران اجازه می‌دهد در محل خود بدوند یا راه بروند. تردمیل فقط یک انتخاب برتر برای علاقه‌مندان به تناسب اندام و بدنسازی نیست؛ بلکه تردمیل به عنوان بهترین دستگاه قلبی برای سوزاندن کالری شناخته می‌شود و مورد علاقه‌ی کسانی است که امیدوارند در زمانی کم وزن خود را کاهش دهند.

این دستگاه بدنسازی گرچه بسیار پرطرفدار است؛ اما قیمت تردمیل اغلب بالاست و اگر در فکر خرید تردمیل هستید بهتر است بدانید چه عواملی در قیمت آن تاثیرگذار است و کدام یک برای اهداف شما مناسب‌ترند؛ زیرا این دستگاه بدنسازی به اصطلاح «عمری» است، یعنی شما باید خرید تردمیل را به‌گونه‌ای مطمئن و با تحقیق انجام دهید که چندین سال بتوانید از آن استفاده کنید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت تردمیل عبارت‌اند از:

  • قدرت موتور و سرعت تردمیل: هرچه قدرت موتور تردمیل بیشتر باشد، سرعت آن نیز بیشتر است و برای ورزش‌های حرفه‌ای و استفاده در باشگاه‌ها مناسب‌تر خواهد بود و قیمت تردمیل نیز بالاتر است.
  • قابلیت تاشو و باز و بسته کردن و جابه‌جایی راحت نیز در قیمت تردمیل تاثیرگذار است و یک مزیت محسوب می‌شود.
  • شیب تردمیل‌های مختلف هم به‌صورت دستی و هم برقی تنظیم می‌شود و اگر برقی باشد قیمت تردمیل نیز بیشتر خواهد بود.
  • هرچه نمایشگر تردمیل اطلاعات بیشتری به کاربر نشان دهد قیمت تردمیل نیز بالاتر است و درنتیجه برای مصارف حرفه‌ای مناسب‌تر!
  • هرچه یک تردمیل وسایل جانبی مانند کمربند ویبراتور، قابلیت درازنشست و… بیشتری داشته باشد، قیمت تردمیل نیز بیشتر است.
  • در خرید تردمیل باید بدانید که وجود امکانات جانبی مانند درگاه AUX و… نیز در قیمت تردمیل تاثیرگذار است.

در کل باید بگوییم قیمت تردمیل خانگی از قیمت تردمیل باشگاهی کمتر است؛ مگر آن‌که امکانات پیشرفته‌ای داشته باشد.

تنوع دستگاه‌های بدنسازی در فروشگاه اینترنتی لوزی

در فروشگاه لوازم ورزشی لوزی (lozi.shop) می‌توانید راهنمایی کامل برای خرید تردمیل و دیگر دستگاه‌های بدنسازی را پیدا کنید و قیمت مدل‌های مختلف از خانگی تا باشگاهی را مقایسه و آن‌ها را به‌کمک مشاوران کاربلدِ لوزی خریداری کنید.

وب‌سایت لوزی دارای انواع دستگاه بدنسازی، تردمیل و دوچرخه ثابت با بهترین کیفیت و قیمت است که می‌توانید با تماس با پشتیبانی به شماره‌ی ۰۹۱۹۵۱۲۳۶۲۰ اطلاعات بیشتری دریافت کنید. همچنین برای تجهیز باشگاه خود نیز می‌توانید از لوزی کمک بگیرید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.