کد مطلب: ۴۴۷۱۲۱

افزایش ۱۰۰ تومانی نرخ ارز در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

افزایش ۱۰۰ تومانی نرخ ارز در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در هفته دوم ماه اردیبهشت، با نوسانات جزئی همراه بود و قیمت دلار و یورو در این هفته نسبت به هفته گذشته ۱۰۰ تومان افزایش یافتند که بهای دلار به ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در صرافی ملی در دومین هفته ماه اردیبهشت، ۱۰۰ تومان افزایش یافت و با رقم ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه قیمت ارز نسبت به آخرین رقم اعلام شده در صرافی ملی تغییری نداشت و قیمت دلار در رقم ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان و بهای یورو در رقم ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه باوجود تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی ۱۰۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان و بهای یورو به ۱۷ هزار تومان رسید.

سومین روز هفته و با وجود آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار و یورو در رقم‌های ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان و ۱۷ هزار تومان ثابت ماند.

روز سه‌شنبه نرخ ارز ۵۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار به ۱۵ هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت یورو به ۱۶ هزار و ۹۵۰ تومان دست یافت.

روز چهارشنبه نرخ ارز نسبت به روز گذشته تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۵ هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۶ هزار و ۹۵۰ تومان ثابت ماند.

روز پنجشنبه بهای ارز در صرافی ملی ۵۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت یورو به ۱۷ هزار تومان رسید.

نرخ ارز در صرافی ملی امروز جمعه نیز اعلام شد که نسبت به دیروز تغییری نداشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.