کد مطلب: ۵۳۴۹۲۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رفت و برگشت بورس در این هفته / قیمت طلا و دلار چقدر کم شد؟

رفت و برگشت بورس در این هفته / قیمت طلا و دلار چقدر کم شد؟

بورس در این هفته با یک نوسان رفت و برگشتی و با رشد ۲۰ هزار واحدی در دو روز پایانی به سطح هفته قبل برگشت اما ارزش طلا، سکه و دلار کاهش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی عملکرد بازارها در هفته‌ای که سپری شد نشان می‌دهد که سه بازار طلا، سکه و دلار با افت ارزش مواجه شده‌اند و بورس در یک نوسان رفت و برگشتی در مجموع یک هفته بدون بازدهی باقی ماند.

بورس

براساس داده‌های سازمان بورس و اوراق بهادار، شاخص کل بورس در پایان هفته منتهی به پایان فروردین روی سطح یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحدی قرار داشت.

اما در سه روز اول کاری هفته‌ای که گذشت شاخص بورس نزولی بود اما در دو روز پایانی افت چند روز قبل را جبران کرد و دوباره کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پس گرفت و روی سطح ۱٫۲ میلیون واحدی ایستاد.

طلای ۱۸ عیار

قیمت طلا در این هفته به کمتر از یک میلیون تومان رسید و ۲٫۳ درصد افت کرد.

براساس اطلاعات شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز قیمت هر گرم طلا در پایان هفته قبل یک میلیون و ۱۱ هزار تومان بود اما در این هفته با افت ۲۴ هزار تومانی به نرخ ۹۸۷ هزار تومان رسید.

سکه امامی

دیگر فلز ارزشمند نیز با افت ارزش به کانال ۹ میلیون تومان رسید.

قیمت هر عدد سکه امامی در پایان این هفته با کاهش ۱۲۹ هزار تومانی (بازدهی منفی ۱٫۲ درصدی) روی نرخ ۹ میلیون و ۹۴۷ هزار تومانی معامله شد. این فلز طلایی در پایان هفته قبل ۱۰ میلیون و ۷۶ هزار تومان بود.

دلار

شاخص کل بازار ارز در صرافی ملی این هفته ۱۰۰ تومان کاهش یافت.

قیمت دلار در هفته قبل ۲۳ هزار و ۳۳۰ تومان بود. در این هفته ۰٫۴ درصد افت کرد. دیروز صرافی ملی آخرین قیمت دلار را ۲۳ هزار و ۲۳۱ تومان اعلام کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • زهرا

    این آخه چه وضعیه که سهام زیان ده رو مردم میخرن ولی سهم فوق العاده سودساز شپاکسا که بی وقفه به دلیل مصرف و استقبال جوانان درحال سود سازی هست و شبانه روز تولید داره ولی سر نمودار سهمش روبه پایینه

    • ناشناس

      اون رفیقمون تموم کرد سما شروع کردی☹️☹️☹️

  • ناشناس

    ای دولت نانجیب ۵۰۰ هزار میلیارد تومان از بورس برداشتید , حالا میخواهید با ۵ هزار میلیارد تومان اوضاع درست بشه , زهی خیال باطل

  • ناشناس

    کارمزد خرید سهام در کارگزاریها چقدر است؟
    ۰/۰۰۳۷۱۲ یا ۰/۰۰۴۶۴ ؟

    • ناشناس

      یه نفر بنویسه کارمزد چقدره؟

    • ناشناس

      کارمزد چقدره؟

  • ناشناس

    تا خرداد قرار آمار طلا و دلار و کرونا با هم بیاد پایین. عجب ماه پر برکتی این خرداد چراش نمی دونم؟؟؟!!!

  • ناشناس

    سلام ، ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید .
    نرم افزار ترون لینک را نصب کنید . گزینه مای را بزنید و بعد گزینه دعوت دوست و بعد گزینه زرد رنگ بالای صفحه را بزنید و کد cYA2 ( حروف کوچک و بزرگ رعایت شود ) را وارد کنید .

  • ناشناس

    کارمزد چقدر است؟