کد مطلب: ۱۸۹۶۷۶

بازدهی شاخص بورس ۲۵ درصد شد

بازدهی شاخص بورس ۲۵ درصد شد

شاخص بورس از ابتدای امسال تا‌کنون در مدت ۱۹۵ روز معاملاتی، با ۱۸ هزار و ۹۵۶ واحد افزایش، معادل ۲۵ درصد رشد را به ثبت رسانده است.

از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۹۵ روز معاملاتی تعداد ۱۸۷ میلیارد و ۷۸ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۴۶۹ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریال در ۱۲ میلیون و ۴۱ هزار و ۴۹۵ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۱۰۷ میلیارد و ۹۱۸ میلیون سهم به ارزش ۲۳۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در ۴ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۲۴۳ نوبت در بازار اول؛ ۶۷ میلیارد و ۵۵۸ میلیون سهم به ارزش ۱۶۰ هزار و ۵۴۳ میلیارد ریال در ۶ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۴۰۸ نوبت در بازار دوم؛ ۶۱ میلیون سهم به ارزش ۶۱ هزار و ۵۰ میلیارد ریال در ۱۷ هزار و ۵۴۳ نوبت در بازار بدهی؛ ۱۰ میلیارد و ۳۶۸ میلیون سهم به ارزش ۵۸۳ میلیارد ریال در ۲۰۳۳ نوبت در بازار مشتقه و ۱۱۷۴ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۲ هزار و ۱۸۷ میلیارد ریال در ۵۹ هزار و ۲۶۸ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۱۸ هزار و ۹۵۶ واحد افزایش معادل ۲۵ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۹۶ هزار و ۱۸۶ واحد رسیده است.

شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۳ هزار و ۷۶۸ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۵۱ هزار و ۷۳۸ واحد افزایش مواجه شده‌اند.

منبع: ایران‌اکونومیست

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.