کد مطلب: ۳۶۵۴۲۶

نوبخت خبر داد:

تکمیل آزادراه رشت &#۸۲۱۱; قزوین در ۲ سال آینده

تکمیل آزادراه رشت – قزوین در 2 سال آینده

رئیس سازمان برنامه بودجه کشور از تکمیل آزادراه رشت به قزوین در دو سال آینده و با اعتبار 400 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیو ز، محمدباقر نوبخت امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان گیلان دارای ظرفیت بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف است اظهار کرد: ما در استان گیلان جاذبه‌های بسیار خوبی از لحاظ گردشگری، تفریحی و مذهبی داشته و باید از این ظرفیت‌ها در راستای بهبود شرایط اقتصادی کشور استفاده کنیم.

وی با اشاره به تکمیل آزادراه رشت به قزوین در 2 سال آینده گفت: یکی از پروژه‌های مهم دولت در استان گیلان تکمیل هشت کیلومتر آزادراه رشت به قزوین است که برای انجام این کار 400 میلیارد تومان در نظر گرفته و در تلاش هستیم تا در دو سال آینده آن را تکمیل کنیم.

رئیس سازمان برنامه بودجه کشور با تأکید بر اینکه دولت از هیچ تلاشی برای تکمیل این آزاده راه دریغ نمی‌کند افزود: تکمیل این پروژه نیاز به‌سرعت عمل بیشتری از سوی پیمانکار را دارد که به همین منظور و برای تسریع در روند انجام این کار از دو پیمانکار استفاده کرده‌ایم تا هرکدام چهار کیلومتر از آن را انجام دهند.

نوبخت با اشاره به اینکه تکمیل هشت کیلومتر آزادراه رشت به قزوین باعث کاهش ترافیک در ورودی رودبار می‌شود، تصریح کرد: بیشترین حضور مسافر در استان‌های شمالی مربوط به استان گیلان است که اکثر این مسافران از ورودی رودبار وارد این استان می‌شوند که این امر موجب ترافیک در استان می‌شود و اگر این آزادراه تکمیل شود باعث کاهش ترافیک در ورودی رودبار می‌شود.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.