کد مطلب: ۷۳۴۳۳۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حجم‌ های مشکوک در بازار امروز ۱۵ آذر ۱۴۰۱

حجم‌ های مشکوک در بازار امروز 15 آذر 1401

بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های فخاس، خعمرا، خبنیان و غزر حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند بپاس، میدکو و خراسان خروج پول هوشمند داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های فخاس، خعمرا، خبنیان و غزر حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند بپاس، میدکو و خراسان خروج پول هوشمند داشتند.

شاخص کل بورس تهران امروز سه شنبه 15 آذر ماه 1401، با افت 4 هزار و 199 واحدی رو به رو شد. در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه گروه خودرو با نمادهایی نظیر خگستر، خساپا و خودرو مثبت شد اما وضعیت مطلوب این گروه برای سبز شدن رنگ شاخص کل بورس کافی نبود. در پایان نماگر اصلی تالار شیشه‌ای در ارتفاع یک میلیون و 409 هزار و 404 واحد متوقف شد.

در آن سوی بازار جایی که شاخص کل هم‌وزن قرار دارد وضعیت کاملا متفاوتی در جریان بازار طی شد. نماگر ذکر شده با وجود گام منفی شاخص کل بورس موفق شد رشد نسبتا خوب 0.39 درصدی را ثبت کند و با افزایش 1616 واحد به ارتفاع 416 هزار و 190 واحدی برسد.

بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوک داشتند و به طور متوسط هشت برابر میانگین حجم ماه خود حجم خوردند.

حجم مشکوک

M نشانه میلیون است

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم خگستر، خودرو و خساپا بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های خساپا، خودرو و خگستر بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

وبیمه با افزایش 6.99 درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. ولملت نیز با افت هفت درصدی بدترین عملکرد را در معاملات امروز ثبت کرد.

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های ورنا، وساپا و غزر تعلق گرفت. درازی، کماسه و غزر نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های ولانا، درازی و کازرو رقم خورد. همچنین وغدیر در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد بفجر بود.

برای مطالعه بیشتر به بخش کدال تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.