کد مطلب: ۴۵۵۹۹۰

روحانی:

دولت مشکل مسکن را حل می‌کند

دولت مشکل مسکن را حل می‌کند

رئیس جمهور با اشاره اهمیت و ضرورت بررسی علل و عوامل گرانی مسکن و راه‌حل‌های برون‌رفت از این وضعیت، گفت: شایسته نیست که مردم در این شرایط دچار معضل مسکن و افزایش قیمت آن باشند و دولت مصمم است که با برنامه ریزی، این مشکل را به سرعت حل وفصل شود.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور امروز جمعه در گفتگو با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی پس از استماع گزارش وی درباره اقدامات و برنامه‌های این وزارتخانه، از وی خواست تا طرح‌‌‌ها و دستورالعمل‌های لازم برای حل معضل و کنترل قیمت مسکن را برای بررسی، تصویب و تسریع در اجرا به جلسه روز یکشنبه ستاد اقتصادی دولت ارائه کند.

رئیس جمهور تاکید کرد: شایسته نیست که مردم در این شرایط دچار معضل مسکن و افزایش قیمت آن باشند و دولت مصمم است که با برنامه ریزی، این مشکل را به سرعت حل وفصل شود.

روحانی همچنین تسریع در اجرای طرح «اقدام ملی تامین مسکن» در کشور را حائز اهمیت دانست و بر ضرورت همکاری با پیمانکاران و ارائه تسهیلات و زمین ارزان قیمت در این طرح در راستای کمک به رونق بازار مسکن و جلوگیری از ایجاد تنگنا و فشار بر مردم در این بخش تاکید کرد.

رئیس جمهور با اشاره بر ضروت تلاش برای تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه هایی که در رفت وآمد مردم و افزایش حمل و نقل کالا و بار در کشور تحول ایجاد می کند، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا در سال جهش تولید همچون سال های گذشته شاهد تحول در توسعه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای در کشور باشیم.

روحانی افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا تخلیه بار در پایانه‌ها تسریع شده و با همکاری گمرک کالاهای اساسی با سرعت در اختیار مردم قرار بگیرد تا مردم نسبت به تامین این کالاها دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

رئیس جمهور همچنین از تمامی فعالان، دست اندرکاران و عوامل حوزه حمل و نقل باری و مسافربری شهری و برون شهری، ریلی و هوایی که علی رغم شرایط سخت شیوع کرونا همچنان به خدمت‌رسانی ادامه داده و در کنار مردم قرار دارند، تقدیر و تشکر کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تمامی گرانیها تحت تاثیر افزایش دلار هستش لطف کنید دستور بدید نرخ دلار پایین بیاد.

  • ناشناس

    تمامی گرانیها تحت تاثیر افزایش دلار هستش لطف کنید دستور بدید نرخ دلار پایین بیاد.

  • مهدی

    مسئولین محترمبنده بعنوان یک ایرانی ، مستاجر و فاقد خانه از شما زمین و خانه نمیخواهملطفا اجازه بدهید در ملک خودمان ( که فقط بصورت اسمی کشاورزی است) سرپناهی بسازیمبرای جلوگیری از سوء استفاده میتوانید بررسی بفرمایید که آیا اشخاص و خانواده شان دارای خانه هستند یا خیرو برای هر خانواده مثلا ۵۰۰ متر اجازه تغییر کاربری صادر شود تا اشخاصی بصورت هکتاری سوء استفاده نکنندبسیاری از مردم شرایط مشابه دارندبزرگترین مشکل مردم و جامعه در حال حاضر مسئله مسکن استمیتوان گرسنه خوابید ولی بی سرپناه نمیتوان زندگی کردامیدواریم طرح زمینهای محدوده و حریم شهرها گره زندگی بسیاری مانند بنده را باز کندباسپاس

  • ali

    باز چه کلکی سوار کردی مردک

  • 1

    مگه هر معامله ای که تو بنگاه املاک صورت میگیره کد رهگیری نمیخوره ، پس براحتی میشه جلو خرید سرمایه ای مسکن را گرفت

  • ناشناس

    نیست مشکل خودرو حل شد حالا روی آوردند به مسکن خسته نباشید

  • ناشناس

    متاسفانه مردم دارن چوب ی مشت مردم سود جو رو میخورن

  • مجید

    من فردی هستم مستاجر. حدود 300 متر زمین دارم که بین شهرستان ایلام و روستای اطراف قرار گرفته هر چند فاصله 500 متری با طرح هادی روستا و شهر ایلام داره ولی از نظر قانونی جزء منابع طبیعی محسوب می‌شود. دیگر توان اجاره دادن ندارم. بقول شاعر که میگه آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم. در این دولت کریمه اسلام نهاد آب در دست و ما تشنه لب باید بمیریم.

  • ناشناس

    توروخدا آقای رئیس جمهور و دولت نزارید بنگاه های املاک سودجو و ….خودشان ملک بخرند و چندروز یا یکی دوماه بعد بفروشن.نزارید ی تعداد سرمایه دار کله گنده مرتب خانه بخرن و احتکار خانه کنن.مالیات برای ای جور آدمها بزارید.خود دولت تو هر شهر خانه بسازه و به مردم با قیمت مناسب اجاره بده.شهرداریها برای ساختن خانه پولهای زیاد نگیرن.بخدا بخدا با چند تا قانون قیمت مسکن پایین میاد.اگه دولت بخواد واقعا به داد مردم بدبخت برسه

    • ناشناس

      دلت خوشه ها این ها خودشونم این کارن فکر مکنی بانک ها پول مردم بیچاره رو کجا سرمایه گذاری می کنن

  • شهروند عادی بیکار

    با این قیمت ها مهاجرت بیشتر و بیشتر میشه خونشو با قیمت های نجومی میفروشه میره یه کشور دیگه با نصف قیمتش بهتر از خونه خودشو میخره ، فورا اقدام کنید الان قیمت مسکن بزرگترین دشمن برا این کشوره!