کد مطلب: ۴۵۵۰۴۰

فروش امتیاز خودرو ممنوع است

فروش امتیاز خودرو ممنوع است

واگذاری تحت هر عنوان از جمله فروش حواله یا فروش امتیاز ‌فروش فوق‌العاده خودروسازان، در قالب قرعه‌کشی ویژه ایام عید سعید فطر، ممنوع است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دو شرکت خودروساز در پی قرعه‌کشی اخیر در فروش فوق‌العاده اطلاعیه‌ای را صادر کردند.

در این اطلاعیه آمده است: به دنبال انجام قرعه‌کشی فروش فوق‎العاده ۲۵ هزار دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو در تاریخ ۱۷ خرداد ۹۹ و گروه خودروسازی سایپا در ۱۸ خرداد ۹۹، ضمن هشدار به خریداران امتیاز این خودروها به‌استحضار می‌رساند:

۱- بر اساس مصوبات کمیته خودرو که با حضور دستگاه‌های نظارتی از جمله «دادستانی کل کشور» و «سازمان بازرسی کل کشور» به دو خودروساز ابلاغ شده است، به هیچ عنوان امکان صلح یا فروش خودرو به صورت وکالتی تا یکسال وجود ندارد.

۲- سند خودروی واگذار شده به مدت یکسال در رهن شرکت خودروساز باقی خواهد ماند، لذا امکان فروش تا پایان دوران ترهین وجود ندارد.

۳- پلاک واگذار شده از سوی پلیس راهور به فرد مشمول، به هیچ عنوان قابل انتقال به غیر نیست و مسئولیت هرگونه کشف تخلفات بر عهده دارنده پلاک انتظامی می‌باشد.

۴- خودروی واگذار شده صرفا با تطبیق مدارک هویتی به فرد ثبت‌نام کننده دارای مشخصات ثبت شده، تحویل داده خواهد شد.

شایان ذکر است، لوح فشرده مرتبط با اسامی افراد منتخب در این دوره از قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده، از سوی خودروسازان به دستگاه‌های نظارتی تحویل شده و امکان هیچ‌گونه دخل و تصرف در آن وجود ندارد.

بر این اساس به تمامی هموطنان عزیز هشدار داده می‌شود که مراقب سودجویی کلاهبرداران باشند.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.