کد مطلب: ۵۶۵۸۲۸

قیمت امروز خودرو سوم مرداد / خودروهای داخلی چقدر گران شدند؟

قیمت امروز خودرو سوم مرداد / خودروهای داخلی چقدر گران شدند؟

با توجه به قیمت خودروهای داخلی در بازار، لیستی از قیمت خودروهای صفر داخی به دست آمده است. بر اساس آخرین تغییرات قیمتی در بازار خودرو، قیمت‌ها در بازار تغییرات زیادی را ثبت نکرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بعد از ممنوعیت و افزایش قیمت خودروهای سواری وارداتی، حالا نوبت خودروهای سنگین رسیده است. واردات این خودروها دوباره ممنوع شد و قیمت آنها هم گران شد. به عنوان مثال قیمت خودرو ولوو به شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با اعلام این خبر توضیح داد: تا راه حلی از سوی دولت برای کاهش یا ثبات قیمت‌ها ارائه نشود نوسان قیمت خودرو ادامه دارد. به عنوان مثال قیمت یک کامیون ولوو که ارزش واقعی آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است به دلیل محدودیت‌های اعمال شده تا شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم رسیده است.

مهدی دادفر به تجارت‌نیوز گفت: سال گذشته با باز شدن ثبت سفارش، واردات خودروهای سنگین آزاد شد اما دوباره سامانه ثبت سفارش خودروهای سنگین هم بسته شد. بخش زیادی از خودروهای سنگین در انبار گمرکات است اما به دلیل بروکراسی‌های اداری هنوز ترخیص خودروهای سنگین از گمرک به ۵۰۰ دستگاه هم نرسیده است!

خودروهای داخلی چقدر گران شدند؟

به گفته فیروز نادری، فعال بازار خودرو، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند و پژو پارس با چهار میلیون تومان افزایش به ترتیب با قیمت ۲۲۵ ،۲۱۷ و ۲۵۰ میلیون تومان فروخته شده است. پژو ۲۰۷ هم با پنج میلیون تومان افزایش با قیمت ۳۰۸ میلیون تومان داد و ستد شد.

او به تجارت‌نیوز گفت: به دلیل نوسان قیمت دلار خودرو در این ایام تعطیل گران شد. پیش‌بینی می‌شود تا جا به جایی کابینه دولت سیزدهم نوسان قیمت ادامه دارد.

قیمت روز خودروهای داخلی

در جدول زیر قیمت خودروهای صفر داخلی را مشاهده می‌کنید. با توجه به نوسانات کم نرخ ارز در صرافی ملی، قیمت خودروهای داخلی در بازار شنبه نسبت به جمعه اول مرداد، تغییرات زیادی را تجربه نکرده است.

46 page 001 4

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بهترین راه نخریدنه نمیخریم

  • ناشناس

    سلام انصافا ماشینهایی که تولید میکنید نهایت ارزش مالی که داشته باشند پول آهن آلاتشونه

  • ناشناس

    واقعا فیمت کارخانه یعنی چی؟ مگه میشه کارخانه ۱۲٠ تومن و بازار دوبرابر. واقعا وقتی خودرو کارخانه دست مصرف کننده و متقاضی واقعی نمیرسه پس یعنی فقط قیمت دروغین بازار هست

  • ناشناس

    ببربالاتامیتونی نمیخریم بزار بپوسن

  • موری

    ببر بالا تامیتونی پراید پنج میلیونی رو

  • مجتبی

    ببر بالا پراید رو چرا نمیکنید یک میلیارد ؟؟ به خدا قسم اگه همه مردم دست به دست هم بدن و یه دونه خودرو نخرن این همه آشغال های اینا تو انبار ها پوسیده میشن انوقته که خودشون این آشغال ها رو حراج میکنن من خودم سال 90 یه پراید 0 خریدم 7 تومن چرا از 7 تومن باید بره 126 میلیون تومن مگه چیکارش کردید موتور هواپیما روشه یا بدنش از فولاد درست شده 500 کیلو آهن مگه چقد قیمتشه اونم آهن نه قوطی رانی خدا به داد مردم برسه وای به حال چند سال دیگه مردم دیگه باید سر بزارن رو زمین و بمیرن دو سه سال دیگه مردم دیگه نون هم نمیتونن بخرن بخورن راستی نون هم میخواد گران بشه میگن میشه دونه ای 550 تومن یعنی 5 هزار تومن بده 8 تا نون بگیر بخور

  • زکریا

    ۵میلیون گران شده دروغ گو از۱۸۰پژوشده ۲۲۵میلیون این ۵میلیون هست

  • زکریا

    دروغگو