کد مطلب: ۵۱۱۹۵۲

پارازیت سیاسی روی موج دلار / آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۱۵ بهمن چقدر بود؟

پارازیت سیاسی روی موج دلار / آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۱۵ بهمن چقدر بود؟

در چهارمین روز هفته، بازار ارز در برابر نزول بیشتر قیمت‌ها مقاومت کرد و دلار توانست ۳۰۰ تومان رشد را به ثبت برساند. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۱۵ بهمن چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز اسکناس امریکایی توانست ۳۰۰ تومان رشد را به ثبت برساند اما آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۱۵ بهمن ۹۹ چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: در چهارمین روز هفته، بازار ارز در برابر نزول بیشتر قیمت‌ها مقاومت کرد. روز سه‌شنبه، دلار توانست ۳۰۰ تومان رشد را به ثبت برساند و به بهای ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان برسد. این رشد در حالی رخ داد که اسکناس آمریکایی، روز دوشنبه حدود ۴۰۰ تومان از ارزش خود را از دست داده و تا محدوده ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومانی پایین رفته بود.

چنین افتی معامله‌گران را نسبت به ادامه کاهش قیمت‌ها امیدوار کرده بود. با این حال، به گفته فعالان، رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پاسخ مقامات دولتی به این اتفاق باعث شد که نوسان‌گیران در بازار موقعیت خرید بگیرند و بتوانند دلار را نه‌تنها در کانال ۲۴ هزار تومانی حفظ کنند که به سوی سطح ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومانی ببرند.

عدم حضور رئیس‌جمهوری در جلسه مجلس نیز برای بازیگران ارزی به آن معنا بود که سطح اختلافات داخلی در اندازه‌ای است که به راحتی اجماع بین آن‌ها به دست نخواهد آمد. این مساله از آن جهت برای بازار اهمیت دارد که تصور می‌کنند، برای مذاکره با آمریکا و بازگشت به برجام نیز روند ساده‌ای از لحاظ هماهنگی‌های داخلی وجود نخواهد داشت.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سراسیمه

    مردم چ گناهی دارننننتنتتتتت