کد مطلب: ۵۵۳۷۲۳

گزارش تجارت‌نیوز از نرخ فروش مسکن در تهران

قیمت مسکن در غرب تهران / جنت آباد متری چند؟

قیمت مسکن در غرب تهران / جنت آباد متری چند؟

بر اساس نرخ‌های موجود در معاملات مسکن در تهران، لیستی از متوسط قمیت خرید مسکن در برخی از مناطق غرب تهران را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، متوسط قیمت فروش مسکن در برخی از مناطق غرب تهران به دست آمده است.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، در بین مناطق نام برده در جدول زیر، استاد معین و تهران‌سر با قیمت ۲۳٫۵ ارزان‌ترین منطقه و مرزداران با قیمت ۵۳٫۲ میلیون تومان، گران‌ترین نرخ فروش مسکن را دارند.

متوسط قیمت مسکن در محلات چیتگر، دریاچه شهدای خلیج فارس و کوهک در محدوده ۳۲ میلیون تومان ثبت شده است.

ستارخان و جنت‌آباد شمالی با متوسط نرخ فروش مسکن ۳۸ میلیون تومان ثبت شده‌اند. همچنین قیمت مسکن در مناطق باغ فیض و جنت‌آباد مرکزی در کانال ۳۹ میلیون تومان اعلام شده است.

متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در سازمان برنامه ۴۲٫۹ میلیون تومان و پونک ۴۴٫۴ میلیون تومان ثبت شده است.

همچنین مرزداران با متوسط قیمت ۵۳ میلیون تومان یکی از گران‌ترین مناطق غرب تهران برای خانه‌دار شدن است.

در جدول زیر لیست قیمت فروش مسکن در مناطق غرب تهران را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

3 page 001 7 scaled

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • داودی

    سلام ، حرفی برای گفتن نیست این قیمت ها کارنامه یک دولت است ، جناب آقای روحانی و وزارت محترم مسکن آقای آخوندی ، واقعا چه کردید با مملکت

  • رضا

    متوسط قیمت اگهی های دیوار معیار خوبی برای ارزیابی نیست در جنت اباد جنوبی چهارباغ شرقی و غربی نوساز متری 65
    محل های دیگر جنت اباد معمولا پایین تر است چند سال ساخت و موقعیت مکانی و تعداد واحد و تعداد زیاد دیگری از عوامل بر قیمت موثرند

  • علیرضا م

    همیشه در این 30 سال قیمت مسکن در تهران بعد از انتخابات ارزان شده حدود 30 درصد متوسط

  • ناشناس

    اگر مسافرت رفتن ممنوع اما ممنوع نه که جریمه اونی که با ماشین میلیاردی شمال میره جریمه میلیاردی هم میده اما اونی که ندارم عزیزترین کسش روبه میگه نمیره

  • ناشناس

    قیمتی که اینجا اعلام شده با قیمت واقعی زمین تا آسمان متفاوته! الان قیمت شمال غرب تهران متری بین ۵۰ تا ۷۰ میلیونه ، البته بستگی به جاش داره گاهی حتی تا ۸۰ میلیون هم هست !