کد مطلب: ۴۸۵۷۷۵

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت:

قیمت‌گذاری دستوری فولاد تکذیب شد

قیمت‌گذاری دستوری فولاد تکذیب شد

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت ابلاغیه قیمت گذاری دستوری فولاد را تکذیب کرد و گفت: دستورالعملی که در فضای مجازی منتشر شده یک پیشنهاد خام بوده که در جلسه ای مطرح شده و فقط در حد صحبت بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیف اله امیری، مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با همفکران مصوبه دستورالعمل جدید قیمت گذاری فولاد در بورس کالا را تکذیب و تاکید کرد: چنین ابلاغیه ای کاملا تکذیب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه، این موضوع اصلا ابلاغ نشده است، گفت: یک دستورالعمل زمانی ابلاغیه، مصوبه و لازم الاجراست که با امضای مقام عالی رتبه ( وزیر صنعت، معدن وتجارت) و یا با امضا و توافق ستاد تنظیم بازار همراه باشد.

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: این موضوع حدود یک سال و نیم است که در حال بررسی است و بارها درباره آن جلسات مختلفی تشکیل شده، پیشنهادهایی مطرح می‌شود اما فقط در حد پیشنهاد است و برای اجرایی شدن باید از هفت خان رد شود که هنوز حتی از یک خان هم رد نشده است.

امیری تاکید کرد: دستورالعملی که در فضای مجازی منتشر شده یک پیشنهاد خام بوده که در جلسه ای مطرح شده و فقط در حد صحبت بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • یکی مثل همه

    اخبار همچین چیزی رو اعلام نکرد همین سایت های خبریه دوزاری پخشش کردن مقصر اینا هستن که منبع خبرشون یه شایعه هست که از فضای مجازی استارت خورده!!!شما که سندی برای این اخبار نداشتید چرا تیتر جوری میزنید انگار مصوبه دستتون رسیده!!!مخاطب گرفتن به هر قیمتی!!!

  • دکتر...

    تا یه عده الکی صف فروش درست نکن، حالا فردا صف خرید رو ببین

  • ناشناس

    بزرگترین توانایی این دولت مدیریت شایعه است جناب وزیر محترم ابتدا شایعه قیمت گذاری دستوری توسط افرادی در فضای مجازی منتشر میشود و بعد بازار سه روز خونین میشود و بعد میفرمایید شایعه بود و در قیمت پایین نیروهای خودی جمع میکنند و باز بازار به دلیل رد شایعه صعودی میشود و به راحتی سهام کف خریداری شده فروخته میشود و گروهی هم که نقد هستند از این اشفته بازار سود میبرند
    این نوع کسب درامد برای هر شخص حقیقی و حقوقی جوانمردانه نیست !!!!!

  • ناشناس

    آره قیمت آهن سه برابر شد اینا قیمت و میخوان دستوری کنن
    خدایا کجا اومدیم سرمایه گذاری کردیم

  • ناشناس

    نگفتم هر چی ابنا میگن برعکس عمل کنین و برین سهم فولاد و بخرین.

  • محسن کاشی

    سود داشته باشه رستم هم پیدا میکنید ازش امضا میگیرید تو یک روز…..

  • ناشناس

    انشاالله

  • ناشناس

    راااانت شکست خورد

  • ناشناس

    قیمت گذاری دستوری خیانت به پنجاه میلیون نفر سهامدار فولاد هست

  • ناشناس

    تکذیب نشد متاسفانه