کد مطلب: ۵۸۷۴۱۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مهلت ثبت نام یارانه خودرو / لیست جدید خودروهای حراج شده ایران‌خودرو

مهلت ثبت نام یارانه خودرو / لیست جدید خودروهای حراج شده ایران‌خودرو

از صبح دیروز ثبت نام خرید چهار خودرو ایران‌خودرو با نرخ زیرقیمت بازار آغاز شده است. اختلاف قیمت این خودروها با بازار تا ۱۴۰ میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از صبح دیروز ثبت نام خرید چهار خودرو ایران‌خودرو با نرخ زیرقیمت بازار آغاز شده است. اختلاف قیمت این خودروها با بازار تا ۱۴۰ میلیون تومان می‌رسد.

از سه‌شنبه ۲۰ مهر ماه حراج ایران خودرو برای چهار محصول راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و پارس بنزینی آغاز شده است و تا پایان روز جمعه مورخ ۲۳ مهر ادامه می‌یابد.

راناپلاس در طرح حراج ایران خودرو به قیمت ۱۸۰ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۸۱۱ تومان عرضه می‌شود. این محصول در بازار ۲۶۸ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای نیز در طرح حراج ایران خودرو، ۲۱۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۹۱ تومان قیمت خورده است. این محصول در بازار ۳۳۷ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در طرح جدید حراج ایران خودرو، به قیمت ۳۹۰ میلیون و ۸۹ هزار و ۳۲۷ تومان در اختیار برندگان قرار می‌گیرد. این محصول در بازار ۴۶۳ میلیون تومان قیمت دارد.

پارس بنزینی، آخرین محصولی است که در طرح حراج ایران خودرو عرضه می‌شود که ۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت خودرو است. این محصول در بازار حدود ۲۸۰ تا ۲۹۴ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

بدین ترتیب می‌توان تخمین زد در اولین خودرو ۸۸ میلیون تومان، در دومین خودرو ۱۲۱ میلیون تومان، در سومین خودرو ۶۳ میلیون تومان و در چهارمین خودرو ۱۴۰ میلیون تومان امروز قرار است رانت توزیع شود.

متقاضیان باید به لینک esale.ikco.ir مراجعه کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یه جوری میگی حراج که آدم شاخ در میاره ،ماچی از بقیه کشورها کم داریم که خودروهای بروز رابااقساط کم سوارمیشن ، این بازار مخصوص یک عده ایست که روز قبل قرعه کشی هرچی ماشین می خوان ثبت نام میکنندوبازارخودرورادونرخی می کنندتاسودببرن ومردم عادی سرکارند

  • ناشناس

    این قرعه کشی نیست
    بلکه قرعه کشکی است
    من ودیگر افراد خانواده ام با دارا بودن شرایط این ۷۰ باره ثبت نام میکنیم وهمه اش هیچ اما در یک خانواده سه خودرو برنده شده که از همان کسانی است که قبل از قرعه کشی با استفاده از روشهای غیر معمول به راحتی ثبت نام میکرد
    الان در طول کمتر از یک ساله ۱۰مورد ماشین صفر از ایران خودرو تحویل گرفته وچند میلیار سود به جیب زده
    من که نمی دانم گیج شدم اگر خدایی هست حق این مردم بیچاره را از باعث وبانیش بگیرد .

  • ناشناس

    سلام. من ۱۶ بار ثبت نام کردم و دریغ از یکبار که برنده بشم. این چه رانتیه که چند هزار نفر مثل من یکبار هم برنده نشدیم والله اگه لاتاری ثبت نام میکردم حداقل یکبار برنده میشدم.

  • ستارخان

    توی نمایندگی ها ۲۵ میلیون تومن میگیرن و ماشین میدن .

  • احمد

    با سلام این قرعه کشی بدرود نمی خورد چون چندین بار ثبت نام کردم اسمم درنیامد اگر هر ماشین را به قیمت کارخانه به مردم می دادند خیلی بهتر از این بود وهر فردی ماشین مورد نظرش را می خرید

  • ناشناس

    سلام من حاظرم بمیرم ولی پول بابت لگن ندم ی روز همه از خریدتون پشیمون میشید

  • ناشناس

    ایران خودرو برای چه کسانی است قرعه‌کشی الهی است ۱۰بارثبت نام کردیم دریغ ازیکبار ندار همیشه دربدر است

  • ناشناس

    روش قرعه کشی مشکل داره
    چندین نفر خانم که تازه گواهینامه گرفتند به راحتی بر نده شدند چون اصلا پلاک فعال نداشتند
    در حالیکه خودم ۴۵ سالمه با ۳ تا بچه،سال ۹۵ ماشینمو فروختم هنوز نتونستم بخرم،و خیلی ها مثل بنده
    یعنی داشتن خانواده و سابقه ۲۰ ساله گواهینامه و.. هیچکدوم اولویت نیست

  • ناشناس

    من تا الان ۱۷ بار ثبت نام کردم در نیومده

  • ناشناس

    حراج؟؟؟کدوم حراج .قیمت ۱۴۰ میلیونی پژو پارس، واسه خودروی بی کیفیتی که قیمت تموم شده ش در زمان تولید حدود پنجاه میلیون بوده و بعد از چند سال دپو الان دارن با چند برابر بالاتر از نرخ واقعیش میفروشن، این اسمش حراج اموال مردمه نه اموال ایران خودرو.کافیه یه سرچ بزنی و و قیمت این محصولات مزخرف رو با قیمت بهترین برندهای روز دنیا مقایسه کنید.
    ضمن اینکه همین هم داره با رانت توزیع میشه.کسانی که دهها بار ثبت نام کردن و شرایطشم داشتن ولی چیزی بهشون نرسیده.مگه ممکنه ؟؟ بعد از چندین نوبت توزیع ماشین ،تعداد متقاضیان باید کمتر و کمتر بشه ولی همچنان میبینیم ملت دارن ثبت نام میکنند و چیزی نصیبشون نمیشه.
    نکته آخر ،این روش در راستای جبران کسری بودجه ست.دولت با انحصار خودرو و انحصار قیمت گذاری و ایجاد دوگانگی فاحش قیمت ،سعی در تطمیع خریدارانِ صاحب رانت داره
    راه حل مقابله با این ترفند دولت هم شرکت نکردن در معاملات اینطوریه .ثبت نام نکنیم، بخدا شانس برنده شدن در همچین لاتاری زیر پنج درصده. پس بازیشونو نخوریم