کد مطلب: ۳۹۶۴۲۱

گزارش جدید از بازار ارز / در بازار ارز چه خبر است؟

گزارش جدید از بازار ارز / در بازار ارز چه خبر است؟

در حالی که برخی خبرها حاکی از ورود دلار به کانال 10 هزار تومان است، اما گزارش‌ها از بازار ارز میدان فردوسی نشان می‌دهد، دلار روی مرز 11 هزار تومان معامله می‌شود.

در حالی که برخی از رسانه از کاهش قیمت دلار تا کانال 10 تومان خبر داده‌اند، اما گزارش میدانی تجارت‌نیوز از بازار ارز حاکی از این است که اکثر صرافی‌های آزاد و دلالان دلار را نزدیک به مرز 11 هزار تومان می‌خرند.

برخی از دلالان نیز برای خرید هر دلار آمریکا رقم 11 هزار و 100 تومان، یعنی 50 تومان کمتر از نرخ خرید صرافی ملی اقدام به خریداری این ارز می‌کنند.

اما برخی دیگر نرخ خود را دقیقا 11 هزار تومان اعلام می‌کنند. یکی از این دلالان در پاسخ به این سوال که با توجه به شیب کاهشی که دلار در پیش گرفته آیا بهتر نیست دارندگان دلار، ارز خود را بفروشند؟ گفت: کسی که دلار دارد و به پولش نیاز فوری ندارد می‌تواند صبر کند و تحت تاثیر این کاهش قیمت‌ها قرار نگیرد، به نظرم در آینده قیمت دلار بالا می‌رود.

در میدان فردوسی دو صرافی ملی و بانک ملت قرار دارند، امروز با این که صف نسبتا کم جمعیتی جلوی صرافی ملی وجود دارد اما صرافی بانک ملت خلوت است؛ یکی از دلالان جلوی این صرافی گفت: صرافی بانک ملت خرید و فروش نمی‌کند.

بیشتر صرافی‌ها نیز نرخ خرید و فروش صرافی ملی دلار را روی تابلوی نرخ‌های خود ثبت کردند؛ خرید دلار: 11 هزار و 200 تومان، فروش دلار: 11 هزار و 150 تومان؛ این قیمت‌ها نشان می‌دهد دلار یک روزه بیش از دو درصد افت ارزش داشته است. البته در ساعات پس از ظهر این قیمت‌ها حتی ارزان‌تر هم شدند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا