کد مطلب: ۶۷۰۴۴۴

امیرعبدااللهیان با جوزف بورل دیدار کرد/ مذاکرات وین از سر گرفته می‌شود؟

امیرعبدااللهیان با جوزف بورل دیدار کرد/ مذاکرات وین از سر گرفته می‌شود؟

جوزف بورل که شب گذشته وارد تهران شده بود، دقایقی پیش با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزیر امور خارجه کشورمان با جوزف بورل ، نماینده عالی سیاست خارجی و امور امنیتی اتحادیه اروپا دیدار کرد.

ایسنا گزارش داد، وزیر امور خارجه کشورمان در کنفرانس مطبوعاتی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: ما آمادگی داریم که در روزهای آینده مذاکرات وین را از سر بگیریم.

حسین امیر عبداللهیان در نشست مطبوعاتی مشترک با جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: مسیر گفتگوهای وین بزودی از سر گرفته می‌شود و امیدواریم که طرف آمریکایی این بار واقع‌بینانه و منصفانه در مسیر مذاکرات و رسیدن به نقطه پایانی توافق اقدامات مسئولانه انجام دهد.

امیر عبداللهیان افزود: امروز گفتگوهای مفصل، دقیق و عمیقی در مورد مذاکرات داشتیم.

جوزف بورل گفت: مذاکرات وین فورا و در روزهای آتی از سرگرفته می‌شود.

بورل در نشست مطبوعاتی با امیر عبداللهیان گفت: قرار است بن بست ایجاد شده در مذاکرات وین را بشکنیم و تنشی که در روزهای گذشته وجود داشته است را متوقف کنیم.

به نقل از همشهری ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی پیش با جوزف بورل نماینده عالی سیاست خارجی و امور امنیتی اتحادیه اروپا در محل وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

قرار است وزیر امور خارجه کشورمان و نماینده عالی سیاست خارجی و امور امنیتی اتحادیه اروپا در نشست خبری مشترک وزیر خارجه با خبرنگاران شرکت کنند.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه در این سفر که در چارچوب رایزنی‌های جاری میان ایران و اتحادیه اروپایی انجام می‌شود در خصوص مناسبات دوجانبه، برخی موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم‌ها بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آقا توافق کنید ناپلئونی ارزون شه بریم بخریم خداییش همه چی خوب میشه توافق کنید تو رو جان عزیزتون