خبر مهم:

کد مطلب: ۴۹۷۷۸۱

«بیمه من ۲۴» اولین و کامل‌ترین سرویس بیمه تجهیزات الکترونیک (موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، کنسول بازی، ساعت هوشمند و &#۸۲۳۰;) در ایران

«بیمه من 24» اولین و کامل‌ترین سرویس بیمه تجهیزات الکترونیک (موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، کنسول بازی، ساعت هوشمند و …) در ایران

پوشش بیمه تجهیزات الکترونیکی، خطراتی که هنگام حمل و نقل، تصادف، نوسانات برق، آتش‌سوزی، صاعقه، ضربه و شکستگی، حوداث طبیعی، سرقت و یا خرابی ناشی از استفاده نادرست کاربر از دستگاه است را شامل می‌شود.

امروزه خرید و فروش دستگاه‌های دیجیتال بروزترین مساله در هر برهه‌‌ای از زمان و در هر نقطه‌‌ای از دنیاست. چرا که هر روز و هر ساعت تغییرات جدیدی در دنیای فناوری و ارتباطات به وجود می‌آید و گجت‌های جدیدی به بازار وارد می‌‌شود. اما بدون شک امروزه بیشتر کاربران به هنگام خریدشان، معمولا سر دو راهی قرار می‌‌گیرند که گزینه مورد نظر خودشان را با پوشش کدام گارانتی یا کدام بیمه خریداری کنند؟ اصلا گارانتی و بیمه چه سرویس‌‌ها و خدماتی را ارائه می‌دهند؟

همان‌طور که گفتیم علاوه بر دشواری‌های انتخاب مدل و برند مناسب با توجه به تنوع بسیار دستگاه‌های دیجیتال در این حوزه، مشتریان ایرانی باید با مشکلات عدیده دیگه‌ای هم دست و پنجه نرم کنند که از جمله این مسایل انتخاب گارانتی مطمئن و بی‌‌اعتمادی به قیمت‌هایی که در هر مغازه‌‌ای متفاوت هست.

برخی از قوانین و شرایط گارانتی در ایران عبارت است از ارائه 18 ماه خدمات رایگان برای دستگاه‌های دیجیتال و تعویض در صورت غیرقابل تعمیر بودن اما فراموش نکنید که ضمانت‌نامه در شرایط ضربه و شکستگی، آب‌خوردگی و …. از درجه اعتبار ساقط می‌‌شود!

از طرفی بد نیست بدانید که هر شی فیزیکی، دستگاه، ماشین‌آلات و یا تجهیزات الکترونیکی قابلیت بیمه شدن دارند؛ اما تفاوت بیمه و گارانتی چیست؟

بدون شک يكی از نگرانی‌های خريداران، خدمات پس از فروش و هزينه سنگين تعويض قطعات غير گارانتی هست و به همين دليل برای تضمين هزينه‌های تعمير، چند وقتی‌ست که مسئله بيمه‌نامه برای آن تعريف شده است؛ در واقع این بیمه، علاوه بر ارائه پوشش‌های تکمیلی؛ مکمل گارانتی بوده و با طرح‌های مختلف خودش هزینه انجام تعمیرات و یا جایگزین کردن دستگاه‌های دیجیتال شما را در صورت وقوع حوادث زیر در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت جبران می‌کند:

- سرقت

- شکستگی و ضربه فیزیکی

- آب‌خوردگی و نفوذ مایعات

- نوسان ولتاژ برق

- آتش‌سوزی

- سیل، زلزله و طوفان

با این اوصاف می‌توانیم ادعا کنیم که گارانتی خطراتی از قبیل عدم کارکرد صحیح دستگاه، دستمزد تعمیرات آن و نصب را شامل می‌شود ولی این درحالی‌ست که پوشش بیمه تجهیزات الکترونیکی، خطراتی که هنگام حمل و نقل، تصادف، نوسانات برق، آتش‌سوزی، صاعقه، ضربه و شکستگی، حوداث طبیعی، سرقت و یا خرابی ناشی از استفاده نادرست کاربر از دستگاه است را شامل می‌شود و بنابراین طیف خطرات تحت پوشش در بیمه جدای از گارانتی است و داشتن آن مزیت‌های خاص خودش و بیشتری را دارد.

IMG 20201209 040055

سرویس "بیمه من 24" بیمه تجهیزات الکترونیکی شرکت‌های بیمه‌ای پارسیان، معلم، رازی و سامان را در سراسر کشور توسط "پارس رسانه" و مراکز تخصصی آن در سراسر کشور به صورت آنلاین و آفلاین عرضه می‌کند که علاوه بر مکمل بودن گارانتی دستگاه شما، هزینه‌های انجام تعمیرات و یا جایگزین کردن آن را در صورت وقوع حوادث ذکر شده در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت تحت شرایط فوق جبران می‌کند.

سرویس "بیمه من ۲۴" با پشتیبانی فنی پارس رسانه

انجام تعمیرات و پشتیبانی فنی دستگاه‌های تحت پوشش این بیمه نامه توسط مرکز خدمات فنی پارس رسانه صورت می‌پذیرد که با بهره‌مندی از دانش و تجربه متخصصین خود، بهترین کیفیت تعمیرات را با استفاده از قطعات اصلی و گارانتی خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت به دستگاه‌های تحت پوشش عرضه می‌دارد.

پس اگر می‌خواهید با آرامش خیال و بدون نگرانی از وسایل دیجیتال خود لذت ببرید، کافی است همین حالا به سایت بیمه من 24 مراجعه کنید و خیلی راحت و کاملا آنلاین؛ یک بیمه نامه تجهیزات الکترونیکی برای آنها تهیه نمائید.

سایت خرید: https://www.mybimeh24.com

تلفن‌های تماس: 02166988573 - 02166988576

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.