کد مطلب: ۵۰۶۰۹۴

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

روند صعودی بورس پایدار است؟ / پیش‌بینی شاخص ۲/۴ میلیون واحدی!

روند صعودی بورس پایدار است؟ / پیش‌بینی شاخص ۲/۴ میلیون واحدی!

بعد از روند نزولی بازار سهام در سه هفته گذشته پیش‌بینی می‌شود روند معاملات این هفته از بازار سهام متعادل و با گرایشات مثبت دنبال شود، اما روند صعودی شکل گرفته تا کجا ادامه دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در سه هفته اخیر اصلاح زیادی داشت و بعد از کاهش تنش‌های ترامپ در منطقه و لغو قیمت‌گذاری دستوری زنجیره فولاد بورس متعادل شد و گرایشات مثبت در بازار سهام دیده می‌شود، اما بورس در ادامه چه می‌شود؟

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با روند صعودی آغاز شده گفت: من به کلیت بازار سهام بسیار امیدوارم و به نظرم روند متعادل و بازار سهام تا آخر هفته ادامه دارد اما شروع معاملات هفته بعد با شروع روند صعودی همراه خواهد بود.

این کارشناس در رابطه با ریسک‌های پیش‌رو بورس گفت: تنها ریسک پیش‌رو بازار سهام انتظار کاهش قیمت دلار است که به نظر می‌رسد در جریان ریزش‌های اخیر پیش‌خور شده است و بازار سهام با ریزش قیمت دلار نیز ریزش چندانی نخواهد داشت.

این کارشناس در رابطه با پیش‌بینی بلندمدت بورس گفت: به نظر می‌رسد اگر روند فعلی ادامه داشته باشد و اتفاق خاصی رخ ندهد تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ شاخص کل به ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد خواهد رسید و گروه‌های خودرویی، بانکی و حمل و نقل بازدهی خوبی خواهند داشت.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فکر کنم کارشناس یه چیزی زده.. ریزش و نابودی ادامه دارد

  • ناشناس

    عمرا تا تیر سقف قبلی بزنه

  • ناشناس

    خاک بر سر این گوگل که همیشه عقب میمونه از خبر

  • حسین

    این کارشناسا چرت و پرت میگن

  • ناشناس

    شاخص زیر یک میلیون میرسه شک نکنید .
    تا فروردین ماه توی بورس وارد نشید . فعلا نقد باشید و فقط بازار رو تماشا کنید . نگران نباشید ضررهاتون جبران میشه . فقط خواهشا به حرف این کارنشناس ها گوش ندید

  • ناشناس

    بلاخره آه مظلوم گریبان تون رو میگیره

  • ناشناس

    عرض سلام
    جهت شاخص فعلا رو به پایین وبعداز شکست هر حمایت یه واکنش برعکس انجام شده ۱۲۵۰احتمال زیاد فردا می‌شکنه وبعدش واکنش برعکس مقطعی…اگر1200بشکنه ادامه ریزش رو شاهد خواهیم بود امیدوارم اتفاق نیافته که در اینصورت میشه به شاخص محدوده 1500امید داشت

  • ناشناس

    تمامی این کارشناسان یاخیلی بیسوادند ویااصلا صداقت ندارن بااین ریاکاریها خجالت هم نمی کشن

  • محسن جمالی

    با سلام خدمت شما و تمامی دوستانی که این پیام رو میخونن.از شما یه خواهشی دارم..به مردم وعده الکی ندین.بنده با ۴۰ میلیون سرمایه اومدم بورس با ۱۸ میلیون خارج شدم.تا بحال بازاری به این کثیفی ندیدم.حتی بازار دلار به این کثیفی نیست.هر وقت دلشون میخواد یه سهم رو میبندن.هر وقت میخوان باز میکنن.دست از سر مردم بردارین.اخه بستون نیست؟هنوز جیبتون خالیه؟من اگه دولت بگه ماست سفیده باور نمیکنم.بیبینین با پول مردم چکار کردن.نمونش پالایش.الان نزدیک ۴۰ درصد مردم تو ضررن.تازه منت گذاشتن ۳۰ درصد تخفیف دادن.اگه ن ۷۰ درصد میشد.ما دیگه گول این حرفها رو نمیخوریم.به من اگه دولت یه سهم مجانی دولت بده .نمیگیرم .چون میدونم بعدش با یه ترفند دیگه ده برابرشو میگیره.
    پس لطفا دروغ نگین.#بورس ن

  • ناشناس

    باسلام مگر از سرمایه مردم گول خورده چیزی مانده .حتی اگر یکسالهم صعودی باشد سهامداران خورد به اصل سرمایشان نمیرسند حرفها میزنید شما گول مالها