کد مطلب: ۵۱۶۱۵۰

خبر جدیدی که شما را خوشحال می‌کند

خبر جدیدی که شما را خوشحال می‌کند

برند پوشاک پنو، یکی از معدود برندهایی است که در ایران بر پایه الیاف طبیعی پنبه محصولات خود را تولید می‌کند. همین امر باعث می‌شود تمام محصولات این برند واجد کیفیت قابل توجهی باشند.

سال ۹۷ همزمان با شروع نوسانات ارزی و به هم ریختگی وضعیت اقتصادی، همه چیز در اقتصاد ایران ثباتش را از دست داد. از قیمت مایحتاج روزمره خانوار تا محصولات تکنولوژی و الکترونیک و حتی خودرو و مسکن. در این بازار پر تلاطم ریسک بسیار بزرگی بود که مجموعه‌ای یا فردی بخواهد کسب و کار جدیدی را شروع کند. یا نیاز به سرمایه‌ای معادل چندین برابر سال‌های پیش بود تا بتوان از پس فراز و نشیب‌های بازار سالم بر آمد و یا نیاز به دانش و تخصص و تجربه بالایی بود تا با مدیریت صحیح این ریسک بزرگ تبدیل به فرصت شود.

این دلار خیر ندیده

حقیقت این بود که افزایش قیمت دلار و به طبع آن ارزهای دیگر خیلی بیشتر از آنچه به نظر می‌رسید روی زندگی ما ایرانی‌ها تاثیر گذاشت. بر خلاف گفته سیاست‌مداران تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم این افزایش قیمت را هنوز هم هر روز در تک تک ابعاد زندگیمان می‌بینیم. اما وقتی صحبت از کسب و کارها و صاحبان مشاغل می‌شود، مشکل خیلی بزرگتر از حساب دو دوتا چهارتای دخل و خرج یک خانواده است. کسب و کارهایی زیادی در این ۳ سال عملا ورشکست شدند و یا مجبور شدند کارمندان خود را تعدیل کنند. حالا تصور کنید چشم‌انداز برای کسی که می‌خواست کسب و کار جدیدی راه بیاندازد تا چه اندازه رعب‌انگیز بود. چقدر نیاز به انگیزه، توانایی، دانش و فکر اقتصادی داشت تا کسی بتواند خودش را راضی کند که کسب و کاری جدید را شروع کند.

اینترنت، ناجی بزرگ

اما با وجود همه این اوصاف، همیشه تکنولوژی دریچه جدید را به روی انسان می‌گشاید. شاید هیچ‌گاه فضای کسب و کار در ایران مانند ۳ سال گذشته در بستر آنلاین رشد نکرده باشد. گرچه امری طبیعی است اما اقبال بی‌سابقه مشتریان و صاحبان کسب و کار از اینترنت خصوصا پس از شیوع ویروس کرونا با شیب تندی شروع شد.

کسب و کارهایی که تصمیم داشتند شروع کار خود را پایه‌گذاری کنند، با اتکا به پتانسیل‌های اینترنت و استقبال مردم ایران از خرید آنلاین، دریچه امیدی را به سوی بازاری پر رونق به خود می‌دیدند. در همین اثنا بود که گروهی تصمیم گرفتند شروعی نو را پایه‌گذاری کنند.

از مزرعه‌های پنبه تا خطوط اینترنت

IMG 20210222 090931

شاید وقتی صحبت از شروع یک ایده جدید در کسب و کار می‌کنیم، جدید و نو بودن خیلی سخت و دور از دسترس به نظر می‌رسد. چرا که آنقدر کسب و کارها و ایده‌های مختلف و بکر در فضای بازار شکل گرفته که به سختی می‌توان نیازی را پیدا کرد که برای بر طرف کردن آن از مشتری، بتوان کسب و کار جدیدی را پایه‌گذاری کرد. پس گروهی که از آن‌ها صحبت کردیم انرژی و تمرکزشان را برای ایده جدید در کسب و کار نگذاشتند، در عوض به این اندیشیدند که در کسب و کاری قدیمی و بازاری به شدت پر رقابت و سخت، طرحی نو در اندازند. این بازار هم بازاری نیست جز بازار پوشاک در ایران.

پس به جستجو پرداختند تا جای خالی‌ای در این صنف پیدا کنند. جای خالی نه بدان معنا که به دنبال فضایی برای شروع و یا رقابت باشند، بلکه بدان معنا که بگردند و خلاهایی که در این صنف وجود داشته را پیدا کنند و آن‌ها را پر کنند. به نظر ساده است، اما در عمل! اصلا.

IMG 20210222 091006

از هر کسی بپرسید یک خریدار از یک لباس چه چیزی می‌خواهد، در اولین پاسخ‌ها قطعا اشاره‌ای به قیمت و کیفیت می‌کند. انقدر واضح است که تقریبا تولیدکنندگان ایرانی از آن غافل شدند. پس این گروه جدید دست روی همین نقطه گذاشتند. نخشان را از پنبه ریستند و سوار بر امواج اینترنت شدند.

در مسیر

برند پوشاک پنو ، یکی از معدود برندهایی است که در ایران بر پایه الیاف طبیعی پنبه محصولات خود را تولید می‌کند. همین امر باعث می‌شود تمام محصولات این برند واجد کیفیت قابل توجهی باشند. شاید حرف بزرگی باشد اگر بگوییم کیفیت محصولات تولیدی برند پنو با محصولات برندهای خارجی برابری می‌کند، اما حقیقت همین است. وقتی برای خرید یک تی‌شرت اروپایی یا آمریکایی این روزها باید میلیون‌ها تومان بپردازید، با مقایسه قیمت و کیفیت در می‌یابید که این سخن پر هم بی‌راه نیست.

حالا برند پوشاک پنو با تکیه بر تولید با کیفیت و طراحی‌های منحصر به فرد، تمرکز ویژه بر استفاده از رنگ‌های متنوع و شاد، همچنین تنوع بسیار زیاد در مدل و سبک که دسته‌بندی محصولات پنو را مبتنی بر چند ده محصول مختلف، از جمله شلوار ، تی‌شرت، مانتو، انواع کفش و کیف، کت و… می‌کند، پس از سه سال فعالیت در فروشگاه خود در شهر چالوس، و همچنین فروشگاه مجازی خود قدمی دیگر به سمت توسعه پایدار در ارائه محصولات این برند خوشنام برداشته است.

افتتاح شعبه جدید در شهر قم

خبر خوش برای هموطنان قمی، اینکه فروشگاه پنو برای افتتاح دومین شعبه از فروشگاه خود در کشور، روزشماری می‌کند تا شما را با محصولات، تخفیف‌ها و هدایای ارزنده‌ای شگفت‌زده کند. پنو به زودی در آدرس بلوار الغدیر، مجتمع بازار بزرگ شهر میزبان شما خواهد بود. می‌توانید برای اطلاع از تاریخ دقیق افتتاح شعبه دوم پنو، همچنین اطلاع از تخفیف‌های ویژه پنو تا پایان سال، به سایت فروشگاهی پنو مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.