کد مطلب: ۴۸۵۹۷۲

خرید کتاب قلم‌چی با تخفیف ویژه از کتاب کنکور!

خرید کتاب قلم‌چی با تخفیف ویژه از کتاب کنکور!

کانون فرهنگی قلم‌چی که یکی از بزرگ‌ترین موسسات آموزشی غیردولتی است سال‌هاست به تألیف کتاب‌های مختلف در خصوص آموزش دروس مدرسه و یا کتاب کمک‌درسی کنکور مشغول است که در این مدت توانسته است دانش‌آموزان بسیاری را به موفقیت‌های آنچنانی حتی در سطح بین‌المللی برساند.

هر دانش‌آموزی علاوه بر خواندن کتاب اصلی رشته‌ی تحصیلی خود، نیاز به یک‌سری کتاب‌های آموزشی یا در اصطلاح کتاب‌های کار دارد تا با استفاده از آنها بتواند مفاهیم درسی را بهتر متوجه شود. اگر سری به کتاب‌فروشی‌ها بزنید برندهای مختلفی از کتاب‌های آموزشی را خواهید دید که هر کدام‌شان محبوبیت خاصی را در بین دانش‌آموزان دارند و بنا به نیاز هر شخص برای استفاده تهیه خواهند شد. یکی از برندهایی که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است قلم‌چی است.

امروزه خرید کتاب کمک‌درسی به یک نیاز اساسی برای دانش‌آموزان تبدیل شده است چرا که دیگر مانند گذشته سوالات امتحانی فقط از متون کتاب تشکیل نمی‌شود و معلمان و دبیران سعی می‌کنند تا از منابع دیگر و البته مربوط به محتوای درسی پایه‌های مختلف، سوال طرح کنند، به همین جهت استفاده از کتاب‌ کمک‌آموزشی از اهمیت بسزایی برخوردار شده است.

در هر حال احتمالاً تبلیغات گسترده این برند را از شبکه‌های تلویزیونی مشاهده کرده‌ و متوجه شده‌اید که کتاب‌ قلم‌چی از انواع و اقسام تشکیل می‌شود که هرکدام‌شان می‌توانند به نیاز خاصی از دانش‌آموزان پاسخگو باشند. ما در ادامه قصد معرفی این کتاب‌ها را داریم و البته قبل از هر چیزی توضح مختصری در خصوص کانون قلم‌چی ارائه خواهیم داد.

درباره کانون قلم چی

کانون فرهنگی قلم‌چی که یکی از بزرگ‌ترین موسسات آموزشی غیردولتی است سال‌هاست به تألیف کتاب‌های مختلف در خصوص آموزش دروس مدرسه و یا کتاب کمک‌درسی کنکور مشغول است که در این مدت توانسته است دانش‌آموزان بسیاری را به موفقیت‌های آنچنانی حتی در سطح بین‌المللی برساند. این کانون در سال 1370 تأسیس شد و در حال حاضر به جرأت می‌توان گفت که در اکثر شهرهای کشور نمایندگی دارد و شما دانش‌آموزان به راحتی می‌توانید با مشاوران با تجربه قلم‌چی در خصوص مسائل گوناگون مانند خرید کتاب قلم‌چی و چگونگی استفاده از دیگر امکانات این کانون صحبت کنید.

اگر در حال حاضر نیاز به خرید کتاب قلم‌چی دارید، بعد از معرفی کتاب‌های این برند، به وب‌سایتی خواهیم پرداخت که از بانک کتاب‌های قلم‌چی برخوردار است که می‌توانید به راحتی و بدون کوچکترین دغدغه‌ای به خرید کتاب قلم‌چی بپردازید. ناگفته نماند که یکی از ویژگی‌های خرید از این وب‌سایت ارائه تخفیف ویژه است که در کمتر فروشگاه اینترنتی لحاظ می‌شود.

انواع کتاب‌های قلم‌چی برای پایه‌های مختلف

دانش‌آموزان بنا به نیاز خود می‌توانند از انواع کتاب کمک‌درسی قلم‌چی استفاده کنند. همان‌طور که می‌دانید سطح گیرایی و دانش در همه دانش‌آموختگان یکسان نیست و ممکن است که گروهی از آنها در تست‌زنی مشکل داشته باشند و گروه دیگر در حل سوالات به صورت تشریحی. قلم‌چی برای هر کدام از این موارد کتاب‌های بسیار مناسبی در نظر گرفته است که دانش‌آموزان با خرید و استفاده از آنها می‌توانند سطح دانش و یادگیری خود را افزایش دهند. حال به معرفی این کتاب‌ها خواهیم پرداخت:

IMG 20201021 102317

کتاب‌ قلم‌چی طبقه‌بندی شده آبی

در بانک کتاب قلم‌چی کتاب‌های آبی این کانون از معروف‌ترین کتاب‌ها محسوب می‌شود. در این کتاب تست‌های کنکور دیده می‌شود که البته با یک‌سری درسنامه نیز همراه شده است. توصیه می‌کنیم که برای خرید کتاب قلم چی حتماً از کتاب‌های آبی استفاده کنید. لازم به ذکر است که این کتاب برای تمامی دروس موجود می‌باشد.

خرید کتاب‌ قلم‌چی سه سطحی

همان‌طور که از نام این کتاب مشخص است، تمامی سوالات این کتاب بر اساس سختی سوال به سطح‌های مختلفی تقسیم‌بندی شده و دانش‌آموزان می‌توانند بر اساس دانش خود به سوالات پاسخ دهند. ناگفته نماند که سوالات تألیفی در کتاب سه سطحی مربوط به آزمون‌های کانون قلم‌چی بوده و کاملاً مرتبط با کتاب درسی است.

کتاب‌‌های قلم‌چی برگزیده

اگر خواهان خرید کتاب کمک‌درسی برای کنکور هستید، انتخاب کتاب برگزیده قلم‌چی می‌تواند به شما کمک کند. در واقع این کتاب خلاصه بسیار مفیدی از سوالات کتاب‌ آبی قلم‌چی بوده که برای تمامی درس‌های کنکوری در نظر گرفته شده است. از ویژگی‌های مهم این کتاب قیمت بسیار مناسب آن در برابر دیگر کتاب‌های قلم‌چی است.

خرید کتاب‌ کمک درسی قلم‌چی سبز

اگر به دنبال کتاب کمک‌درسی هستید تا با استفاده از آن بتوانید درس‌های کتاب‌های مختلف را به خوبی متوجه شوید، توصیه به خرید کتاب قلم‌چی سبز را به شما عزیزان داریم. در این کتاب تست‌های طبقه‌بندی شده به همراه درسنامه‌های جذاب تهیه شده است که می‌توانند بسیار مفید باشند.

کتاب‌ قلم‌چی جمع‌بندی

کتاب جمع‌بندی قلم‌چی مختص دانش‌آموزان پایه و همین‌طور دوازدهم در نظر گرفته شده است که در آن آزمون‌های مختلفی وجود دارد که همه‌ی آنها از سطح سوالات بسیار خوبی برخوردار هستند. توصیه می‌کنیم که اگر می‌خواهید آمادگی خود را برای کنکور محک بزنید، در ماه‌های منتج به کنکور یعنی اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد از این کتاب کمک‌درسی قلم‌چی استفاده کنید.

کتاب‌ پرتکرار قلم‌چی

بعضی از دانش‌آموزان نیز هستند که موفقیت در آزمون‌های پایان ترم یا همان امتحانات نهایی در اولویت‌شان است. این‌گونه از دانش‌آموزان اگر می‌خواهند با آمادگی بهتری در جلسه امتحان حاضر شوند، می‌توانند از کتاب قلم چی پرتکرار استفاده کنند. این کتاب فاقد درسنامه بوده و فقط دارای بانک سوالات است. در واقع در این کتاب می‌توانید سوالات امتحانات نهایی را با پاسخ تشریحی داشته باشید.

خرید کتاب‌ قلم‌چی جامع

در بانک کتاب مجموعه قلم‌چی ، کتاب جامع آن یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها محسوب می‌شود چرا که در این کتاب تمامی موارد از جمله تمرین، تست، اهداف آموزش و غیره گنجانده شده است. وجود تست‌های بی‌شمار بخش قابل توجهی از این کتاب را در بر گرفته است. لذا اگر می‌خواهید در تمامی درس‌ها به طور مفصل خود را محک بزنید، حتما اقدام به خرید کتاب کمک‌درسی جامع قلم‌چی کنید.

کتاب کار قلم‌چی طبقه نارنجی

در کتاب کار نارنجی قلم‌چی شاهد درسنامه‌های مفیدی خواهید بود که در کمتر جایی می‌توانید آن را پیدا کنید. البته در نظر داشته باشید که برای تهیه کتاب‌های کار حتماً با دبیر خود مشورت کنید. این کتاب را می‌توان به‌عنوان یک جزوه در کلاس‌ها به همراه خود داشته باشید و از آن استفاده نمایید..

IMG 20201021 102404

خرید کتاب‌ کمک‌درسی زرد قلم‌چی

در این مجموعه از کتاب‌های قلم‌چی نیز سوالات چند سال گذشته کنکور سراسری گنجانده شده است که کاملاً مفید برای دانش‌آموزان کنکوری خواهد بود.

در هر حال برای تهیه هر یک از این کتاب‌ها می بایست از یک مرجع معتبر کمک بگیرید تا در کنار اینکه تحویل کتاب‌های خریداری شده با سرعت مناسبی انجام می‌شود از قیمت‌های مناسبی نیز برخوردار باشند. ما برای خرید مجموعه کتاب‌های قلم‌چی وب‌سایت کتاب کنکور را پیشنهاد می‌دهیم.

خرید کتاب قلم‌چی با تخفیف ویژه از کتاب کنکور

از ویژگی‌هایی که این وب‌سایت دارد ارائه خدمات با بالاترین تخفیف است که هر یک از دانش‌آموزان می‌توانند از آن استفاده کنند. با توجه به اینکه هزینه‌های تهیه کتاب روز به روز در حال افزایش است، تیم تخصصی کتاب کنکور با در نظر گرفتن این تخفیف کمک ناچیزی به شما عزیزان کرده است.

به همین منظور برای خرید کتاب‌ کمک‌درسی از بانک کتاب کنکور می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت اقدام به ثبت سفارش کرده تا همکاران ما در بخش فروش خیلی سریع نسبت به بسته‌بندی و ارسال محصولات‌ درخواستی اقدام کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهراد

    کتاب های آبی قلم چی چون سوالات ساده در حد کنکور دارن برای بچه های ضعیف و متوسط خیلی خوبن

  • نسیم

    برای امتحانات نهایی پیشنهاد می کنم از کتاب های پرتکرار استفاده کنید. باعث میشه تو امتحانات نمره ی 20 بگیرید!