کد مطلب: ۵۱۱۰۶۳

با هدایت و راهبری شرکت مبین وان کیش؛

کنسرسیوم ۱۰۰۰ میلیاردی برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی ICT ایجاد شد

کنسرسیوم ۱۰۰۰ میلیاردی برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی ICT ایجاد شد

شرکت مبین وان کیش با هدف توسعه و ارتقای زیست‌بوم فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و نیز گسترش سبد درآمدی خود کنسرسیوم ICT تشکیل می‌دهد.

مدیرعامل مبین وان با اعلام این خبر اظهار کرد، ما کنسرسیومی ۱۰۰۰ میلیارد ریالی شکل داده‌ایم که به این وسیله ضمن تنوع بخشی به خطوط درآمدی و سودآوری شرکت و نیز حفظ منافع سهامداران، قصد داریم تحول عظیمی را در این حوزه‌ی فن‌آوری ایجاد نماییم.

مهندس وکیلی‌نیا افزود، این کنسرسیوم اقتصادی جهت سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی ICT با هدایت و راهبری شرکت مبین وان کیش ایجاد شده است و ما علاوه بر این راهبری، وظیفه‌ی گزینش و انتخاب گزینه‌های مناسب جهت سرمایه‌گذاری را نیز بر عهده داریم.

مدیرعامل مبین وان ضمن تاکید بر در اختیار داشتن مدیریت راهبردی این کنسرسیوم افزود، سرمایه‌گذاری ما در کنسرسیوم مذکور شامل ۴۰ درصد از سهام آن می‌باشد.

وی هدف از ایجاد این کنسرسیوم را سرمایه‌گذاری در حوزه‌های متنوع ICT از جمله خرید سهام شرکت‌های با پتانسیل قوی در سودآوری و نیز سرمایه‌گذاری در طرح‌ها، اپلیکیشن‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه‌ی ICT و تولید محتوا عنوان کرد و ادامه داد، این کنسرسیوم با حرکت به این سمت و سرمایه‌گذاری هدف‌مند در حوزه‌های نوآورانه در زیست‌بوم فن‌آوری اطلاعات کشور و نیز حوزه‌های تولید و نشر محتوا به ویژه محتوای ویدیویی، موسیقی و بازی‌های موبایلی و رایانه‌ای؛ قصد دارد به بزرگ‌ترین کنسرسیوم این حوزه تبدیل شود.

مدیرعامل مبین وان تصریح کرد، امیداوریم با این سرمایه‌گذاری در یک برنامه‌ریزی استراتژیک کوتاه مدت بتوانیم سود خوبی را نیز شناسایی کنیم.

Masoud Vakilinia

مهندس وکیلی‌نیا اظهار داشت، با مکانیسم و سازوکاری که تنظیم شده، شرکت مبین وان مستقل از سهامی که در این کنسرسیوم دارا است و از محل مازاد ارزشی که شناسایی خواهد شد نیز می‌تواند سود مناسبی را شناسایی کند که تاثیر قابل توجهی در تراز پایان دوره‌ی این شرکت خواهد داشت.

وی تصریح کرد، همچنین علاوه بر منافع و سودآوری‌های یاد شده کارمزد راهبری شرکت نیز یک درصد از محل سرمایه‌گذاری محقق شده است که دست‌کم ۱۰ میلیارد ریال می‌باشد.

مدیرعامل مبین وان در پایان افزود، این شرکت در سال جاری رشد درآمدی و سود قابل ملاحظه‌ای را داشته است. ما در ۹ ماهه‌ی ابتدایی این سال ۳۱ میلیارد سود داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵۰۰ درصد رشد داشته است. به این ترتیب می‌توان گفت که مبین وان کیش وارد یک دوره‌ی استثنایی در حوزه‌های کسب‌وکار و درآمدی خود شده است.

*تجارت‌نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.