خبر مهم:

کد مطلب: ۶۷۴۷۸

سلطانی فر: آینده صنعت گردشگری ایران روشن است

سلطانی فر: آینده صنعت گردشگری ایران روشن است

افزایش زیرساخت های گردشگری از برنامه های دولت یازدهم در این استان است.مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جمع خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: یک هزار و 750 طرح زیر ساخت های گردشگری کشور با مشارکت بخش خصوصی در حال اجراست که 820

a251f3f2d84f774c8b1ff6d203a8a3bc_XL.jpg افزایش زیرساخت های گردشگری از برنامه های دولت یازدهم در این استان است.
مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جمع خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: یک هزار و 750 طرح زیر ساخت های گردشگری کشور با مشارکت بخش خصوصی در حال اجراست که 820 طرح از این تعداد هتل های یک تا پنج ستاره است.

وی با بیان اینکه صدور ویزا تا چند مدت قبل یک ماه اعتبار داشت افزود: اتباع 190 کشور دنیا درحال حاضر می توانند بدون مراجعه به سفارت خانه و کنسولگری ها ویزای سه ماهه دریافت و به کشور ایران سفر کنند.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به استقبال سرمایه گذاران خارجی برای فعالیت در ایران پس از توافق برجام، آینده صنعت گردشگری در کشور را روشن ارزیابی کرد.
سلطانی فر با یادآوری ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد برای رونق گردشگری بیان کرد: افزایش زیرساخت های گردشگری از برنامه های دولت در این استان است.
وی افزود: طرح بزرگ هتل و پارک آبی در یاسوج در راستای این امر همزمان با سفر هیات دولت کلنگزنی شد.
سلطانی فر ابراز کرد: این طرح با زیربنای 9 هزارو 200 متر مربع ساخته می شود که پنج هزارو 500 متر مربع آن به هتل و سه هزارو 700 مترهم به پارک آبی اختصاص دارد.
وی گفت: این طرح با 152 میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود و تا 2 سال آینده بهره برداری خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.