کد مطلب: ۱۲۱۴۷۰

طرح جدید مجلس برای مدیریت ترافیک تهران

طرح جدید مجلس برای مدیریت ترافیک تهران

سخنگوی هیات رئیسه مجلس از تدوین طرحی در مجلس برای مدیریت ترافیک تهران خبر داد و گفت: طرح مذکور را بعد از بررسی لایحه بودجه ۹۶ ارائه می کنیم. بهروز نعمتی با بیان اینکه موفقیتی در توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی در کلانشهر تهران نداشته ایم، گفت: اگر به بهبود و گسترش امکانات ناوگان اتوبوسرانی،

سخنگوی هیات رئیسه مجلس از تدوین طرحی در مجلس برای مدیریت ترافیک تهران خبر داد و گفت: طرح مذکور را بعد از بررسی لایحه بودجه ۹۶ ارائه می کنیم.
بهروز نعمتی با بیان اینکه موفقیتی در توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی در کلانشهر تهران نداشته ایم، گفت: اگر به بهبود و گسترش امکانات ناوگان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و حمل و نقل ریلی در کلان شهر تهران توجه داشته باشیم به هیچ وجه شاهد تردد خودروهای تک سرنشین در پایتخت و ایجاد ترافیک نخواهیم بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه کمبود ناوگان حمل ونقل عمومی در پایتخت موجب شده شهروندان به سمت استفاده از خودروهای شخصی هجوم بیاورند، تصریح کرد: عدم پوشش مناسب ناوگان عمومی مهمترین علت آن است.

کلانشهر تهران نیازمند مدیریت جامع و یکپارچه برای رفع مشکلات است

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه در تمامی ادوار شاهد مناقشاتی بین دولت و شهرداری در تامین منابع توسعه حمل ونقل عمومی بودیم، یادآور شد: درگذشته هم متذکر شدیم پایتخت نیازمند یک مدیریت یکپارچه و جامع است و باید شهرداری یا وزارت کشور این مسئولیت را بر عهده بگیرد زیرا کلانشهر با این وسعت نیازمند یک کدخدا است این در حالی است که تهران صدها کدخدا دارد و تصمیم گیری هایی که باید انجام شود به درستی انجام نشده و تصمیمات یک دستگاه خنثی کننده تصمیمات دستگاهی دیگر است.

به گزارش خانه ملت، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه در حال تدوین طرحی دوفوریتی برای مدیریت ترافیک تهران هستیم، گفت: با همکاری تعدادی از نمایندگان در حال تدوین طرحی برای مدیریت ترافیک پایتخت هستیم که آن را بعد از بررسی لایحه بودجه 96 ارائه خواهیم کرد؛ انتظار می رود این طرح بسیاری از مشکلات ترافیک تهران را مرتفع کند./

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.