کد مطلب: ۵۷۸۳۲۲

کدام مشاغل مجوز تردد می‌گیرند؟

کدام مشاغل مجوز تردد می‌گیرند؟

به گفته مدیرروابط عمومی فرمانداری تهران، مشاغل ضروری مشمول اخذ مجوز به فرمانداری اعلام شده است و از این لحظه به بعد بر اساس این شرایط مجوز تردد اعطا می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایمان قربانی افزود: این مشاغل در ۵ گروه تقسیم شده که گروه اول شامل مشاغل بنگاه‌های تجاری، تولیدی، صنعتی و کشاورزی است. همچنین کادر شاغل بهداشت و درمان، دانشجویان شاغل به تحصیل در استان‌های غیر محل سکونت، بستگان درجه یک و دو فوت شدگان در خارج از شهرستان محل سکونت، افرادی که دارای نوبت پزشکی در سایر شهرستان‌های محل سکونت هستند و در نهایت داشتن آزمون یا برنامه امتحانی در خارج از محل سکونت جزو گروه‌هایی هستند که می‌توانند برای اخذ مجوز به محل فرمانداری تهران مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران در پایان با تاکید بر این موضوع که به هیچ گروه و افرادی خارج از شرایط اعلام شده محوز تردد داده نخواهد شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز تهرانی خواهش می‌کنیم که بدون دلیل و داشن شرایط اعلام شده به فرمانداری مراجعه نکنند، ما بر اساس قانون عمل می‌کنیم و قانون شرایطی است که ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام . بابت موارد قضایی اصلا چیزی نننوشتن . تکلیف کسی که باید پیگیر پرونده ش باشه . چ خود متهم یا شاکی . یا وکیل دادگستری . مسافر کش ها شخصی هم تا کی نمیتونن مسافر ببرن شهرستان

  • هموطن

    مارو تو قرنطینه گذاشتید و آروم آروم همه چی را گرون کردید یعنی شیطون باید بیاد پیش شما درس بگیره والّا

  • ناشناس

    زنده بادکروناکه شدمنبع درآمدی بدون هزینه برای دولت

  • امین

    سلام دوستان کار من خرید و فروش موتور سیکلت هستش. هرچی کار میکنم. ب جایی نمیرسم اگه نظرید لطف میکنید اگه راهنماییم کنید. درآمدم خیلی ضعیفه

  • محمدامین

    سلام دوستان ی شغل پر درآمد بهم معرفی کنید

  • ناشناس

    دیگه بگویند همه مجوز دارند تمام مردم را مسخره کردند و

  • ناشناس

    سلام کسی که دادگاه داره چی نباید بره

  • ح

    خودتون مسخره کنید حسابی با این کرونا ازمردم سو استفاده کردید