کد مطلب: ۱۲۸۹۶۰

۳ برابر شدن فضای ورزشی منطقه ۶ تهران

3 برابر شدن فضای ورزشی منطقه 6 تهران

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شهری شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه فضای ورزشی قلب تهران نسبت به دهه گذشته 3 برابر شده است، گفت: با توجه به بافت اداری منطقه و با توجه به اینکه زمین برای توسعه اماکن فرهنگی و ورزشی محدود است اما توسعه سرانه فرهنگی و ورزشی منطقه در اولویت

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شهری شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه فضای ورزشی قلب تهران نسبت به دهه گذشته 3 برابر شده است، گفت: با توجه به بافت اداری منطقه و با توجه به اینکه زمین برای توسعه اماکن فرهنگی و ورزشی محدود است اما توسعه سرانه فرهنگی و ورزشی منطقه در اولویت اصلی بوده است.

به گزارش تجارت نیوز،سید مجتبی کساییان بابیان اینکه طی این چند سال مجموعه ورزشی های بزرگی مختص ورزش بانوان در سطح منطقه احداث شده است گفت: مجموع شهربانو از جمله این مجتمع های ورزشی است که با استقبال بی نظیر بانوان رو به رو شده است.

او با اشاره به شش برابر شدن تعداد زمین های چمن مصنوعی منطقه ادامه داد: هم اکنون در هر محله منطقه یک زمین چمن مصنوعی وجود دارد که زمین چمن آن مرتب بهسازی شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شهری شهرداری منطقه 6 با اشاره به خدمت رسانی باشگاه های ورزشی شهرداری به شهروندان منطقه گفت: تدابیر لازم دیده شده تا شهروندان برای ورزش کردن با محدودیت مواجه نباشند.

کساییان با بیان اینکه ساخت مجموعه ورزشی کردستان نیز در سال جدید به پایان می رسد گفت: با اضافه شدن این مجموعه ورزشی سرانه ورزشی منطقه به شرایط مطلوب رسیده و آماده خدمت رسانی به عموم شهروندانی است که در منطقه 6 تردد دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.