کد مطلب: ۱۳۸۹۰

۵۰ هزار مسکن مهر در انتظار آب و برق

تجارت نیوز: قائم مقام وزیر راه وشهرسازی از افتتاح 50 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای پرند و پردیس تا پایان سال خبر داد و گفت: بعد از اجرایی شدن دستور العمل شماره 3 اجاره هیچ افزایش قیمتی را نداده ایم.   تجارت نیوز: قائم مقام وزیر راه وشهرسازی از افتتاح 50 هزار واحد مسکن

تجارت نیوز: قائم مقام وزیر راه وشهرسازی از افتتاح 50 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای پرند و پردیس تا پایان سال خبر داد و گفت: بعد از اجرایی شدن دستور العمل شماره 3 اجاره هیچ افزایش قیمتی را نداده ایم.

تجارت نیوز: قائم مقام وزیر راه وشهرسازی از افتتاح 50 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای پرند و پردیس تا پایان سال خبر داد و گفت: بعد از اجرایی شدن دستور العمل شماره 3 اجاره هیچ افزایش قیمتی را نداده ایم.
به گزارش تجارت نیوز مسکن مهر یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی کشور برای خانه دار کردن بخش عمده ای از مردم به شمار می رفت اما متاسفانه این روزها به دلیل مشکلات ایجاده شده در این طرح نه تنها افراد خانه دار نشده اند بلکه بخش عمده ای از سرمایه خود را نیز از دست داده اند.
براساس این گزراش مشکل افزایش قیمت و نداشتن خدمات زیر بنایی و روبنایی در این طرح یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که باعث تاخیر در تحویل دادن واحدها به متقاضیان شده است.
گفتنی است تا به امروز چندین افزایش قیمت به واحدهای مسکن مهر از جمله پردیس وارد که همین موضوع باعث شده بسیاری از متقاضیان از دریافت واحد خود انصراف دهند.
مشکل خدمات روبنایی و زیر بنایی نیز یکی دیگر از این مشکلات دراین حوزه است که باعث شده بسیاری از واحدها با وجود اتمام در ساخت قابل تحویل دادن به متقاضیان نباشند.
وجود تعاونی ها نیز در حوزه مسکن مهر زمینه ساز دوبرابر شدن مشکلات در این بخش شده است. بنابراین گزارش از 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر که قراردادهای آنها منعقد شده است ساخت بیش از 70 درصد از واحدها به اتمام رسیده است.
افتتاح یک میلیون و 750 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال
در همین راستا احمد اصغری مهر آبادی قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در امور مسکن مهر در گفتگو با خبرنگار تجارت نیوز با اشاره به اینکه تا به امروز یک میلیون و575 هزار واحد مسکن مهر را افتاح کرده ایم ،گفت: قصد داریم تا پایان سال بالغ بر یک میلیون و750 هزار واحد را به متقاضیان تحویل دهیم.
وی افزود: یک هزار 450 واحد مسکن مهر در زنجان روز گذشته به بهره برداری رسیده که البته عمده برنامه ای افتتاح مسکن مهر در کشور دهه فجر خواهد بود.
مهر آبادی در ادامه به واحدهای مسکن مهر در پردیس اشاره کرد گفت: در شهر پردیس 25 هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح است اما به دلیل نبود خدمات زیر بنایی و روبنایی از جمله آب و برق نمی توان این واحدها را افتتاح کرد.
قائم مقام وزیر راه وشهرسازی اظهار داشت :طبق جلساتی که با وزارت نیرو و وزارت نفت منعقد کرده ایم مقرر شده تا پایان سال مشکل آب در این شهر برطرف شود.
وی توضیح داد: در پرند نیز 20 هزار واحد مسکن مهر آماه بهره برداری است که در آینده نزدیک افتتاح خواهیم کرد.
مهر آبادی یاد آور شد : 50 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای پرند و پردیس وجود دارد که در صورت تامین آب وبرق آنها تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
قائم مقام وزیر راه شهرسازی با اشاره به اینکه ما با هر گونه افزایش قیمت در مسکن مهر مخالف هستیم افزود: آخرین دستورالعملی که از سوی دولت برای افزایش قیمت مسکن مهر صادر شده دستورالعمل شماره 3 بوده است. وی در ادامه خاطر نشان کرد: بعد از اجرایی شدن دستور العمل شماره 3 اجاره هیچ افزایش قیمتی را نداده ایم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.