کد مطلب: ۳۵۰۵۰۶

در گفتگو با علی کشفی، مدیر‌عامل استارتاپ فلایتیو مطرح شد:

زیان استارتاپ‌های گردشگری از نوسانات دلار / استارتاپ‌ها در انتظار سفرهای نوروزی

زیان استارتاپ‌های گردشگری از نوسانات دلار / استارتاپ‌ها در انتظار سفرهای نوروزی

با نزدیک شدن به تعطیلات عید و شروع سفر‌های نوروزی پیش‌بینی استارتاپ‌های گردشگری درباره میزان سفر‌های داخلی و خارجی چگونه است؟

علی کشفی، مدیر‌عامل استارتاپ فلایتیو، در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره فعایت‌هایی که برای جذب مشتری در این حوزه انجام می‌شود، گفت: ا ستارتاپ‌های گردشگری باید مدام در حال برنامه‌ریزی برای طراحی‌های جدید باشند، کمپین‌های مختلف برگزار کنند و سرویس‌ها و خدمات بیشتر ارائه دهند. همچنین با تخفیفات ویژه فصلی و ارائه اطلاعات دقیق، کاربران و بازدید‌کنندگان از سایت را به سفر‌های بیشتر ترغیب کنند.

وی گفت: از ویژگی‌های خوب استارتاپ‌‌های گردشگری این است که فضا و نوع کار در سرویس‌های آنلاین باعث می‌شود شفافیت قیمتی بیشتر باشد و این به نفع مشتری است.

وی بخش تور در استارتاپ‌های گردشگری به‌خصوص تور‌های خارجی را بحث پیچیده‌ای دانست و گفت: در یک سال گذشته استارتاپ‌هایی که در حوزه تور‌های خارجی فعالیت کرده‌اند به خاطر نوسانات ارزی و دلار ضرر کرده‌اند. این بخش به علت قرارداد با شرکت‌ها و هتل‌های خارجی و ایرلاین‌ها که با دلار سر‌و‌کار دارند، زیان کردند.

کشفی تفاوت استارتاپ‌ها با کسب‌و‌کار سنتی را نوع نگاه آنها به آینده تعریف کرد و گفت: تعدادی از کسب‌و‌کارهای سنتی به فکر دریافت سود‌ در کوتاه‌مدت هستند اما استارتاپ‌ها روندی پنج تا 10 ساله را طی می‌کنند تا به سود برسند. صاحب کسب‌و‌کار الکترونیکی بیش از هر مسئله‌ای به فکر توسعه است و برای همین درآمد حاصل از کار را هم دوباره در کار سرمایه‌گذاری می‌کند و با ارائه خدمات بیشتر و قیمت‌های بهتر نسبت ‌به آژانس‌ها جذب کاربر می‌کند.

وی در پایان پیش‌بینی کرد که با توجه به وضعیت اقتصادی مردم احتمالا در پایان امسال میزان سفرهای داخلی رشد بیشتری نسبت به سفرهای خارجی داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.