کد مطلب: ۳۴۹۰۷۴

سامسونگ هم به ارزهای دیجیتال روی آورد

سامسونگ هم به ارزهای دیجیتال روی آورد

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ نیز قصد دارد به عرضه و انتشار یک کیف پول مجازی مبتنی برای ارزهای دیجیتال رمزپایه روی بیاورد.

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ نیز قصد دارد به عرضه و انتشار یک کیف پول مجازی مبتنی برای ارزهای دیجیتال رمزپایه روی بیاورد.

به گزارش تجارت‌نیوز، با توجه به اهمیت روزافزون ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده در جهان، کاربران زیادی به استخراج و سرمایه‌گذاری در آنها روی آورده و از این طریق سعی دارند که ثروت هنگفتی را به جیب بزنند.

حالا تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده در وب‌سایت phonearena حاکی از آن است که شرکت سامسونگ هم زمان با معرفی و عرضه گوشی جدید و پرچمدار گلکسی اس ۱۰ تصمیم گرفته است یک کیف پول مجازی مبتنی بر پلت‌فرم بلاک‌چین را نیز عرضه و ارائه کند تا بدین ترتیب نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به رمزارزها را به سمت و سوی خود جلب کند.

تصاویر و گزارش‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده به وضوح نشان می‌دهد که سامسونگ نیز به منظور عقب نماندن از میدان رقابت تنگاتنگی که میان غول‌های تکنولوژی در جهان برای ورود به صنعت ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده همچون بیت‌کوین در گرفته است، سعی دارد به کاربران گوشی و محصولات خود این امکان را بدهد تا از درگاه و پلت‌فرمی ایمن به استخراج و سرمایه‌گذاری رمزارزهای موردنظر خود بپردازند و در کیف پول مجازی خود نگهداری و استفاده کنند.

انتظار می‌رود که سامسونگ در جریان رویدادی در تاریخ ۲۰ فوریه سال جاری میلادی از جدیدترین گوشی پرچمدار خود یعنی گلکسی اس ۱۰ رونمایی کند.

فناوری ارزهای دیجیتالی رمز پایه همچون بیت‌کوین یک پول رمزنگاری شده است، این امکان را به کاربران می‌دهد که بدون نیاز به هیچ بانکی مبادلات مالی خود را انجام دهند و هم‌چنین هویت طرفین معامله نیز ناشناس باقی می‌مانند. ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده باید توسط سخت‌افزارهای قدرتمندی که معمولا کارت گرافیک موجود در ابررایانه‌هاست، استخراج یا به اصطلاح ماینینگ شوند.

گفته می‌شود ارزهای دیجیتالی رمز پایه غیرقابل هک هستند و باید به‌صورت ناشناس و با استفاده از سخت‌افزارهای قدرتمندی از پلت‌فرم‌های مخصوص استخراج این نوع ارزهای مجازی، استخراج یا به اصطلاح ماینینگ شوند.

بسیاری از کشورهای جهان در ابتدا در تلاش بودند تا این پول بی افسار را کنترل کرده و معاملات با آن را تا حد امکان محدود کنند؛ چراکه آن‌ها بر این باورند بیت‌کوین به تجارت‌های غیرقانونی و غیرمجاز هم‌چون تجارت اسلحه، تجهیزات تروریستی، قاچاق دارو و مواد مخدر دامن‌زده و به علت آنکه مقامات قضائی و پلیس نمی‌توانند طرفین معامله را شناسایی و ردگیری کنند، باعث سهولت استفاده از آن می‌شود. این درحالیست که برخی دیگر از کشورها با وضع قوانین دقیق و درست، استفاده از این ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده را مجاز اعلام کرده‌اند.

طی چند سال اخیر ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیاری هم‌چون بیت‌کوین، مونرو، ریپل و اتریوم از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شده و کاربران بسیاری در جهان به‌دنبال استخراج و تبدیل پول‌های خود به ارزهای دیجیتالی هستند؛ چراکه این روزها بسیاری از افراد با خرید و استخراج این ارز توانسته‌اند به پول زیادی دست پیدا کنند.

بیت‌کوین از سال ۲۰۰۹ میلادی معرفی شد و به‌تدریج به مشهورترین ارز دیجیتالی در سراسر جهان که ارزش بسیار بالایی پیدا کرد، تبدیل شد.

غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های توسعه دهنده اپلیکیشن های مختلف در جهان در طول مدت یک سال گذشته، به سمت و سوی عرضه پلت‌فرمی برای استخراج و نگهداری ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده روی آورده‌اند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.