کد مطلب: ۲۳۲۴۵۶

دبیر ستاد نانو خبر داد:

۴ کشور جدید هدف صادرات محصولات نانوی ایرانی

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با بیان اینکه تاکنون به بیش از ۴۰ کشور محصولات نانو صادر شده است، گفت: چندین کشور دیگر برای صادرات محصولات نانو را هدف قرار داده‌ایم.

دکتر سعید سرکار در خصوص تولید کالای ایرانی و رواج استفاده از محصولات ایرانی در سایر کشورها گفت: اگر بخواهیم اقتصاد کشورمان را شکوفا کنیم باید بتوانیم محصولات ارتقا یافته را تولید کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ٬ دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با تاکید بر اینکه بعد از تولید محصولات ارتقا یافته ضروریست برای صادرات آن برنامه ریزی کنیم، خاطر نشان کرد: در زمینه محصولات نانو، تولید و صادرات آن هم باید همین رویه را در پیش بگیریم.

سرکار با اشاره به تعداد کشورهای هدف محصولات ایرانی در حوزه نانو گفت: ما تاکنون موفق شدیم به بیش از ۴۰ کشور دنیا محصولات نانو را صادر کنیم؛ می‌توان گفت جغرافیای صادرات خوب است و تلاش بر این است که از نظر کمیت صادرات، رشد چشمگیری داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تمرکز ما در سال گذشته صادرات محصولات نانویی بوده است، بیان داشت: در حال حاضر اعتمادسازی خوبی شده و این می‌تواند برای توزیع کالا و فروش تکنولوژی موثر واقع شود.

سرکار با بیان اینکه همچنین چند کشور پر جمعیت را هدف قرار داده‌ایم تا به اهدافمان دست بیابیم، افزود: اندونزی، هند، روسیه، برزیل از جمله کشورهای هدف برای صادرات محصولات در حوزه نانو هستند.

وی تاکید کرد: برای صادرات محصولات و کالای ایرانی در حوزه نانو باید سیاست‌گذاران در بخش دولتی همراهی کنند تا بتوانیم به هدفمان برسیم.

منبع:مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.