کد مطلب: ۳۴۹۷۶۲

یک کارشناس حوزه استارتاپ در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ داد:

استارتاپ‌ها چگونه از کانال مالی اروپا منتفع خواهند شد؟

استارتاپ‌ها چگونه از کانال مالی اروپا منتفع خواهند شد؟

مهدی فروغی با اظهار امیدواری از اینکه مباحث کانال ویژه مالی ایران و اروپا دنبال شود اظهار کرد: هرچقدر روند انتقال پول تسهیل شود شرایط برای استارتاپی‌ها بهتر می‌شود.

مهدی فروغی، مدیر بازاریابی استارتاپ بیمیتو، در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره نفع کانال مالی ایران و اروپا برای استارتاپ‌ها گفت: مبحث استارتاپ‌ها همیشه با جذب سرمایه همراه است. در شرایط فعلی که سرمایه‌های خارجی از بازار استارتاپی ایران محو شده است، در حال حاضر هر نوع تعاملی از جمله راه‌اندازی کانال مالی اروپا می‌تواند به فضای کلی استارتاپی کمک کند.

وی ادامه داد: یکی از دو قطب اصلی استارتاپی در ایران، سرمایه‌هایی است که از آلمان به کشور می‌آید و هرچقدر روند انتقال پول تسهیل شود شرایط برای استارتاپی‌ها بهتر می‌شود.

فروغی تصریح کرد: نکته‌ای که به‌طور خاص درباره استارتاپ‌های مربوط به بیمه وجود دارد، درگیری آنها با جذب سرمایه‌های کلان است و این سرمایه‌ها در کشور سخت پیدا می‌شوند. در نتیجه نیاز به سرمایه‌های خارجی در این بخش ضروری است.

وی در پایان گفت: امیدواریم مباحث کانال مالی اروپا جدی دنبال شود و انتقال پول در حوزه استارتاپ‌ها عملی شود، هر‌چند که بعید می‌دانیم به این زودی‌ها اتفاق بیفتد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.