کد مطلب: ۳۳۱۹۴۱

تامین نیازهای آزمایشگاهی از سوی یک شرکت دانش‌بنیان داخلی

تامین نیازهای آزمایشگاهی از سوی یک شرکت دانش‌بنیان داخلی

یک شرکت دانش‌بنیان داخلی هماهنگ با پیشرفت روزافزون در تکنولوژی سیستم‌ها و مواد مصرفی در راستای رفع نیازهای بازار داخلی با همکاری برترین برندهای آزمایشگاهی از سراسر جهان فعالیت می‌کند.

یک شرکت دانش‌بنیان داخلی با هدف تامین نیاز جامعه آزمایشگاهی ایران و بهبود سطح خدمات و تنوع در محصولات مورد نیاز آزمایشگاه‌های تشخیص پزشکی و پاتولوژی در کشور تاسیس شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ یک شرکت دانش‌بنیان داخلی هماهنگ با پیشرفت روزافزون در تکنولوژی سیستم‌ها و مواد مصرفی در راستای رفع نیازهای بازار داخلی با همکاری برترین برندهای آزمایشگاهی از سراسر جهان فعالیت می‌کند.

دوره‌های آموزشی برای شرکت‌های نماینده و مشتریان، برنامه‌ریزی هدفمند بر اساس قوانین مدیریت کیفیت ISO 9001 و ISO 13485، ملاقات‌های حضوری، پشتیبانی و خدمات پس از فروش از جمله تلاش‌های این مجموعه در راستای جلب رضایت آزمایشگاه‌های سراسر کشور است.

به گفته نرگس جواد، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان، این شرکت موفق به تولید تجهیزات آزمایشگاهی و کیت‌های تشخیصی به سبک الایزا شده است که این تجهیزات از شرکت‌های رده اول دنیا وارد کشور می‌شود.

وی افزود: یکی از دستگاه‌هایی که توسط شرکت ما وارد کشور شده است، دستگاه کمی لومینسانس تمام اتوماتیک IDS-iSYS ساخت کمپانی IDS انگلستان است. این دستگاه دارای تاییدیه FDA آمریکا و تاییدیه CE اروپا است. داشتن سیستم سخت افزاری و نرم‌افزاری بسیار پیشرفته ، IDS-iSYS را تبدیل به یک دستگاه مطمئن برای انجام تست‌های Immunoassay با بهره‌گیری از تکنیک کمی لومینسانس کرده است. از مشخصات مهم IDS-iSYS استفاده از سیستم WALK-AWAY و قابلیت برنامه‌ریزی دستگاه است که باعث ساده‌تر شدن کار با این دستگاه شده است. در IDS-iSYS استفاده از سیستم تشخیص لخته و داشتن 4 قسمت شستشوی مجزا باعث کاهش چشمگیر CV تکرار پذیری شده است. دارا بودن تکنولوژی کووت‌گذاری اتوماتیک وهمچنین مطابقت جواب‌ها با روشهای Gold-standard از دیگر خصوصیات بارزIDS-iSYS است.

وی ادامه داد: دستگاه دیگری که توسط شرکت ما وارد می‌شود، دستگاه AKLIDES است. دستگاه اتوماتیک AKLIDES دستگاهی است که برای تشخیص بیماری‌های خودایمنی و تشخیص الگوهایی مانند ANA و ANCA با سرعت تنها یک دقیقه برای هر چاهک مورد استفاده قرار می‌گیرد. از قابلیت‌های این دستگاه تعیین تیتراسیون اتوماتیک است. این دستگاه دارای نرم‌افزار غربالگری است که برای تشخیص ANA ، ANCA و nDNA به کار گرفته می‌شود. نحوه تشخیص الگوها با سرعت تنها 20 ثانیه در هر چاهک است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه داشتن منبع نور ال‌ای‌دی همراه با 4 طول موج بوده و سیستم اتوماتیک حرکت در دو بعد با قابلیت نصب 5 اسلاید همزمان نیز در این دستگاه وجود دارد.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.