کد مطلب: ۳۴۰۰۳۷

درآمد ۱۰۰ میلیارد دلاری هواوی در سال ۲۰۱۸

درآمد 100 میلیارد دلاری هواوی در سال 2018

شرکت چینی هواوی علی‌رغم همه فشارهای وارده از سوی کشورهای غربی میزان درآمد خود را از مرز 100 میلیارد دلار خواهد گذراند.

شرکت چینی هواوی علی‌رغم همه فشارهای وارده از سوی کشورهای غربی میزان درآمد خود را از مرز 100 میلیارد دلار خواهد گذراند که این میزان نسبت به سال 2017 حدود 21 درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، به نقل از گیزچاینا، این شرکت در سال 2018 موفق به عرضه بیش از 200 میلیون واحد گوشی هوشمند شد و یکی از مهم‌ترین اهداف خود را محقق کرد.

این شرکت انتظار دارد در سال 2018 درآمد خود را به رقم خیره کننده 109 میلیارد دلار افزایش دهد که نسبت به سال 2017 حدود 21 درصد افزایش نشان می‌دهد. این اولین بار است که هواوی می‌تواند به درآمدی بیش از 100 میلیارد دلار دست یابد.

کارشناسان می‌گویند علی‌رغم تمامی مشکلاتی که دولت آمریکا برای هواوی به وجود آورده و حتی مدیر ارشد امور مالی این شرکت را در کانادا دستگیر کرده، این شرکت چینی روند رو به جلوی خود را ادامه داده است. از سوی دیگر بسیاری از کشورهای غربی در کنار ژاپن و استرالیا خرید تجهیزات و سخت افزار تولیدی هواوی را تحریم کرده‌اند، اما هواوی با سرسختی مشتریانی برای تولیداتش می‌یابد.

هواوی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی نسل پنجم در جهان است، اما آمریکا به بهانه همکاری جاسوسی هواوی با دولت چین خرید هرگونه سخت‌افزار از این شرکت را تحریم کرده است. به هر حال باید منتظر ماند و دید روند موفقیت‌های هواوی در جهان در سال 2019 هم ادامه می‌یابد یا خیر.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.