کد مطلب: ۳۳۱۹۳۰

رکوردزنی اپ یوتیوب با ۵ میلیارد بار نصب

رکوردزنی اپ یوتیوب با 5 میلیارد بار نصب

اپلیکیشن یوتیوب رکورد 5 میلیارد بار نصب را پشت سر گذارده و به اولین برنامه‌ای در گوگل‌پلی مبدل شده که توانسته چنین رکوردی را به ثبت برساند.

سایت به اشتراک‌گذاری ویدئوی یوتیوب که از سال 2005 راه‌اندازی شده، این روزها توانسته توجه کاربران گوشی‌های هوشمند را هم به خود جلب کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، به نقل از اندروید پلیس؛ اپلیکیشن یوتیوب از طریق فروشگاه گوگل‌پلی در دسترس است و شدت استقبال از این برنامه آن را به یک نرم‌افزار تاریخ‌ساز مبدل کرده است.

این اپلیکیشن رکورد 5 میلیارد بار نصب را پشت سر گذارده و به اولین برنامه‌ای در گوگل‌پلی مبدل شده که توانسته چنین رکوردی را به ثبت برساند. همین امر نشان می‌دهد مشاهده ویدئو در فضای مجازی یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌هاست و می‌توان انتظار داشت در آینده نیز شرکت‌هایی که در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند، کماکان محبوبیت بالایی داشته باشند.

گفتنی است یوتیوب دومین وبگاه پرطرفدار در جهان پس از گوگل و پیش از فیس‌بوک و بزرگترین شاخه گوگل است که در نوار ابزار این وب‌گاه دیده می‌شود.

یوتیوب معروف‌ترین وب‌گاه بارگذاری و تماشای ویدئو است که توسط سه کارمند سابق پی‌پل در فوریه سال ۲۰۰۵ ایجاد شد. چاد هرلی، استیو چن، و جاوید کریم پس از موفقیت‌های وب‌گاه فلیکر، تصمیم به ایجاد یوتیوب گرفتند.

بیشتر ویدئوهای این شرکت توسط افراد عادی و بعضی از ویدئوها توسط شرکت‌ها و رسانه‌هایی مانند سی‌بی‌اس، بی‌بی‌سی، هیولو، ویوو و برخی سازمان‌های دیگر و برخی توسط خود یوتیوب بارگذاری شوند. افراد ثبت نام نکرده می‌توانند ویدئوها را تماشا کنند، افراد ثبت نام کرده می‌توانند ویدئوها را در کانالشان بارگذاری کنند.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.