کد مطلب: ۷۰۰۹۵۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرومکس با نرخ دلار امروز

قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرومکس با نرخ دلار امروز

برخلاف پیش‌بینی‌ها، شرکت اپل قیمت‌های نسل جدید تلفن همراه خود یعنی آیفون ۱۴ را افزایش نداده است. قیمت سری‌های آیفون ۱۴ با نرخ دلار امروز چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت اپل هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور) با برگزاری مراسم far out در مقر مرکزی خود از چهار مدل آیفون جدید رونمایی کرد. اگرچه پیش‌بینی‌ شده‌ بود که اپل قیمت آیفون ۱۴ را افزایش می‌دهد، اما این گوشی با همان قیمت نسخه‌های قبلی معرفی شد. قیمت سری‌های آیفون ۱۴ چقدر است؟

در ادامه قیمت ارزی مدل‌های مختلف آیفون ۱۴ را مشاهده می‌کنید. البته این قیمت‌ها شامل هزینه رجیستری هم می‌شود و هزینه دیگری را به قیمت گوشی در داخل ایران اضافه می‌کند. براساس اعلامی که انجام شده است ،هزینه رجیستری برابر ۲۶ درصد از قیمت دلاری آن کالای دیجیتال خواهد بود.

قیمت انواع مدل‌های آیفون ۱۴

آیفون ۱۴ معمولی دقیقا مانند آیفون ۱۳ با قیمت ۷۹۹ دلار یعنی ۲۲ میلیون و ۸۸۰ هزار و ۹۶۳ریال عرضه می‌شود. مدل آیفون ۱۴ با حافظه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به قیمت‌های ۸۹۹ دلار (۲۵ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۶۶۳ ریال) و ۱۰۹۹ دلار (۳۱ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۶۳ ریال) عرضه می‌شوند.

مدل بعدی این گوشی یعنی آیفون ۱۴ پرو با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی ۹۹۹ دلار یعنی ۲۸ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۳۶۳ ریال و همین مدل با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی قیمت ۳۱ میلیون و ۴۷۲ میلیون و ۶۳ ریال قیمت دارد.

آیفون‌های ۱۴ پرو با حافظه‌های ۵۱۲ و یک ترابایتی نیز به ترتیب قیمت‌های ۱۲۹۹ دلار(۳۷ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۴۶۳ ریال) و ۱۴۹۹ دلار ( ۴۲ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۸۶۳ ریال) را دارند.

سری آیفون‌‌های ۱۴ پرو مکس (۱۲۸ گیگابایتی) با قیمت ۱۰۹۹ دلار (۳۱ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۶۳ ریال)، آیفون ۱۴ پرو مکس (۲۵۶ گیگابایتی) ۱۱۹۹ دلار ( ۳۴ میلیون و ۳۳۵ هزار و ۷۶۳ ریال)، آیفون ۱۴ پرو مکس (۵۱۲ گیگابایتی) ۱۳۹۹ دلار (۴۰ میلیون و ۶۳ هزار و ۱۶۳ ریال) و در نهایت مدل پرو مکس یک ترابایتی ۱۵۹۹ دلار ( ۴۵ میلیون و ۷۹۰ هزار و ۵۶۳ ریال) به فروش می‌رسند.

آیفون ۱۴ پلاس مدل جدیدی است که اپل آن را جایگزین آیفون‌های مینی کرده‌‌ است. این مدل با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی ۸۹۹ دلار(۲۵ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۶۶۳ ریال)،
حافظه ۲۵۶ گیگابایتی ۹۹۹ دلار(۲۸ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۳۶۳ ریال) و آیفون ۱۴ پلاس (۵۱۲ گیگابایتی) ۱۱۹۹ دلار (۳۱ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۶۳ ریال) قیمت دارد.

با این حال از آنجایی که واردات گوشی موبایل آیفون در کشور ما با محدودیت‌های فراوانی روبه رو است، احتمالا این گوشی با قیمت‌های بسیار بالایی به دست مشتری ایرانی می‌رسد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • یاغوت

    با این گرونی کی میخره اخه ۱۴ شم اومد تازه پروشم اومده🥲🤯💔

    • ناشناس

      دقیقا

  • مصطفی

    اولین نسل از ایفون که میتونه به اینترنت ماهواره ای وصل بشه خیلی ها برای همین ویژگی که داره هرقیمتی که داشته باشه می خرنش.

    • ناشناس

      به اینترنت ماهواره ای وصل نمیشه
      یه سیستم اس او اس ماهواره برای شرایطی که تو بیابون گم شدی داره که اونم چون رگولاتوری داره و ایران تحریمه احتمالا کار نمیکنه

    • ناشناس

      من ایفون ۱۴ پرومکس دارم خیلی گوشی خوبی است

  • ناشناس

    من ایفون ۱۴ پرومکس دارم خیلی گوشی خوبی است

    • ناشناس

      باشه