کد مطلب: ۳۵۰۵۶۷

حواشی ادامه‌دار ماکسیم در توییتر

حواشی ادامه‌دار ماکسیم در توییتر

این روز‌ها کاربران نظراتی درباره ماکسیم، شرکت حمل‌و‌نقل آنلاین روسی در فضای مجازی منتشر می‌کنند و یکی از مدیران ارشد اسنپ هم نظر خود را درباره این شرکت بیان کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، علت بحث‌برانگیز شدن شرکت ماکسیم ، خارجی بودن این استارتاپ است و برخی کاربران مخالف استفاده از ماکسیم هستند و برخی دیگر از آن حمایت می‌کنند.

یکی از کاربران در توییت خود نوشته: «با وجود رقابت جدی بین اسنپ و تپسی توجیه عقلانی برای مجوز به ماکسیم روسی چی‌ می‌تونه باشه؟»

یکی دیگر از کاربران با هشتگ‌های اسنپ و تپسی از استارتاپ‌های داخلی حمایت کرده و نوشته است: «بیایید برای حمایت از اسنپ و تپسی از ماکسیم روسی استفاده نکنیم.»

مدتی پیش نیز حسین هزارجریبی، یکی از مدیران ارشد اسنپ با این توییت نظر خود را درباره این شرکت روسی بیان کرد: «فعالیت ما در شهر گرگان غیر‌قانونی اعلام شد. در سال حمایت از کالای داخلی شرکت ماکسیم روسی بدون مشکل فعالیت می‌کند. با این حال اسنپ در گرگان درحالی پلمپ شد که بیش از 50 نفر به‌صورت مستقیم و دو هزار نفر به‌صورت غیر‌مستقیم در شهر گرگان با ما همکاری می‌کنند.»

در میان این نظرات مخالف برخی هم بدون در نظر گرفتن ملیت این شرکت از ماکسیم حمایت کردند و به دلیل خدمات ماکسیم از آن استفاده می‌کنند.

یکی از کاربران از مزایای ماکسیم این‌طور نوشت: «اسنپ فقط برای این بازار را از آن خود کرده که در این راه پیشگام بوده اما ماکسیم با قیمت‌های خیلی بهتر همان خدمات را ارائه می‌کند.»

یکی از مشتریان ماکسیم هم نظرش را این‌طور اعلام کرده است: «من یک سال از ماکسیم استفاده می‌کنم و از شهرک غرب تا دماوند را با 46‌ هزار تومان رفتم. فقط یه مشکلی که داره تعداد کم راننده‌ها و ماشین‌هاست و ممکنه چند دقیقه معطل شوید.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.