کد مطلب: ۳۳۱۰۰۶

مایکروسافت هم به فکر عرضه گوشی هوشمند تاشو افتاد

مایکروسافت هم به فکر عرضه گوشی هوشمند تاشو افتاد

مایکروسافت نیز اعلام کرده است که قصد دارد نخستین گوشی هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خود را در سال آینده میلادی معرفی و عرضه کند.

حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعظاف‌پذیر خبر داده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

حالا به تازگی به نظر می‌رسد که مایکروسافت نیز نخستین گوشی هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خود را که مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز است، در سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی و عرضه خواهد کرد و بدین ترتیب به جریان سازندگان گوشی‌های تاشو در جهان خواهد پیوست و با سایر رقبای قدرتمند خود نظیر سامسونگ، ال‌جی، هواوی و غیره به رقابت خواهد پرداخت.

با اینکه شرکت آمریکایی مایکروسافت سال گذشته نسخه گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز را پیچید و ناموفق بودن آنها را در قبال سایر سیستم‌عامل‌های موبایلی نظیر اندروید و iOS پذیرفت، حالا باری دیگر اعلام کرده است که می‌خواهد این سیستم عامل ویندوزی را به گوشی‌های هوشمند و تاشوی جدید خود بازگرداند و اطلاعات و قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه کند تا بتواند نظر طرفداران و کاربرانش را به خود جلب کند.

بر اساس گزارش های منتشر شده در وب سایت gsmarena ، گفته می‌شود این دستگاه جدید نیز همچون سایر دستگاه‌های توسعه داده شده توسط مایکروسافت نظیر لپ تاپ‌های سرفیس و کنسول جدید ایکس باکس برپایه سیستم عامل اندرومدا ایجاد و روانه بازارهای جهانی شوند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.