خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۳۳۲۲

تجارت‌نیوز از نظرات مدیرعامل کوین بیس در مورد رمزارزها گزارش می‌دهد:

دشمنی با ارزهای دیجیتال، یک استراتژی سیاسی بسیار بد

دشمنی با ارزهای دیجیتال، یک استراتژی سیاسی بسیار بد

مدیرعامل کوین بیس معتقد است که محبوبیت رو به رشد ارزهای دیجیتال، باعث شکست مخالفان این حوزه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، برایان آرمسترانگ مدیر عامل کوین بیس در جدیدترین گفتگوی خود تاکید کرده است، سیاستمدارانی که موضعی ضد رمز ارزها اتخاذ می‌کنند، احتمالا در انتخابات 2024 با چالش‌های قابل توجهی مواجه می‌شوند او دلایل مختلفی را برای این باور خود بیان کرد و مخالفت با رمز ارزها را یک استراتژی سیاسی بازنده دانست.

سخنان او در حالی مطرح شده است که آمریکایی‌های بیشتری در حال استفاده و نگهداری رمز ارزها هستند. طبق یک نظرسنجی در Coinbase، بیش از 52 میلیون آمریکایی تا کنون از اشکال مختلف رمز ارزها استفاده کرده‌اند و این تعداد به سرعت در حال رشد است.

جوانان علاقه‌مندان اصلی رمز ارزها هستند. نظرسنجی Morning Consult نیز نشان می‌دهد 38 درصد از جوانان معتقدند که رمز ارزها می‌توانند فرصت‌های اقتصادی را افزایش دهند.

اهمیت موضع سیاسی مناسب در برابر رمز ارزها 

قیمت ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته؛ به گونه‌ای که قیمت بیت کوین، محبوب‌ترین ارز دیجیتال جهان، در سال 2023 بیش از 90 درصد افزایش داشته است. این رشد بسیاری از تازه‌واردان بازار را ثروتمندتر کرده و این موضوعد به افزایش حمایت عمومی از این صنعت کمک می‌کند. 

بیشتر آمریکایی‌ها از سیستم مالی فعلی ناراضی هستند. طبق یک نظرسنجی در Gallup، تنها 9 درصد از اتباع این کشور از سیستم مالی فعلی خود راضی هستند. این موضوع نشان می‌دهد که تقاضای زیادی برای یک شبکه مالی جدید وجود دارد؛ ساختاری که شفاف‌تر و کارآمدتر باشد.

اتحادیه رمزنگاری Stand With Crypto یک سازمان در حال رشد است که از صنعت رمزنگاری پشتیبانی می‌کند. Stand With Crypto Alliance نیز یک سازمان غیرانتفاعی است که به دفاع از صنعت ارز دیجیتال می‌پردازد. این اتحادیه تاکنون از حمایت بیش از 500 هزار نفر برخوردار شده و در حال رسیدن به یک میلیون عضو در آینده نزدیک است.

اظهارات ارمسترانگ مدیر عامل کوین بیس، در حالی مطرح می‌شود که صنعت رمز ارزها با نظارت روزافزون قانونگذاران و مقررات مواجه است. با این حال، او به اعتقاد او محبوبیت رو به رشد رمز ارزها در نهایت به سیاستمداران مخالف با این صنعت، ضربه وارد می‌کند. 

براساس گفته‌های آرمسترانگ، سناتورها الیزابت وارن و راجر مارشال اکنون برای بانک‌های بزرگ لابی می‌کنند. صحبت‌های او در اشاره به گزارش اخیری مطرح شده است که نشان داد الیزابت وارن و دیگر قانونگذاران ضد رمز ارزها، بودجه قابل توجهی را از انجمن بانکداری آمریکا دریافت کرده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.