فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۰۴۴۲۷

اخبار فناوری و استارتاپی روز

درخواست کاربران برای بازگشت قیمت خودرو و ملک به سایت‌ها

درخواست کاربران برای بازگشت قیمت خودرو و ملک به سایت‌ها

درخواست کاربران برای بازگشت قیمت ملک و خودرو به سایت‌ها، ارسال دعوتنامه‌های مراسم رونمایی سری گلکسی S21 سامسونگ و آخرین اخبار از تولیدات شرکت اپل، مهم‌ترین اخبار فناوری روز هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که قیمت‌ خودرو و ملک به بهانه تاثیرگذاری بر بازار از سایت‌های انتشار آگهی حذف شده‌اند، بسیاری از کارشناسان معتقدند این موضوع نتیجه مثبتی نداشته است و مردم هم ظاهرا از حذف قیمت‌ها ناراضی هستند.

آنگونه که سایت استارتاپ ۳۶۰، گزارش داده است، نتایج نظرسنجی مرکز سپنتا نشان می‌دهد ۸۸ درصد از کاربران خواهان بازگشت قیمت خودرو و مسکن به سایت‌هایی مانند دیوار، شیپور و باما هستند.

مرکز افکارسنجی سپنتا هفته گذشته در یک نظرسنجی با مشارکت بیش از هزار کاربر عادی و آژانس املاک در شهر تهران، تأثیر این تصمیم را در کیفیت مواجهه آنها با این پلتفرم‌ها مطالعه کرده است.

در میان این افراد، حدود ۸۸ درصد اعلام کردند در مجموع، بازگرداندن قیمت پیشنهادی فروشنده به پلتفرم‌ها سبب افزایش رضایت آنها به‌عنوان کاربر می‌شود.

این نظر سنجی به تفکیک نشان می‌دهد که ، ۹۰ درصد کاربران عادی و ۸۵ از فعالان بازار املاک با بازگشت قیمت‌ها به این پلتفرم‌ها «بسیار موافق» یا «موافق» بوده‌اند.

سامسونگ دعوتنامه ارسال کرد

آی‌تی‌رسان از دنیای فناوری خبر داده است که سامسونگ دعوتنامه‌های مربوط به مراسم رونمایی سری گلکسی S21 را ارسال کرد.

بر اساس این گزارش، این رویداد مجازی در روز ۱۴ ژانویه سال ۲۰۲۱ (۲۵ دی ماه) ساعت ۷ صبح به وقت منطقه اقیانوس آرام (ساعت ۱۰ صبح به وقت شرقی) و تحت‌عنوان «به حماسه روزمره خوش آمدید» برگزار می‌شود.

انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی S21 اولترا ستاره این رویداد باشد. با برگزاری مراسم در روز ۲۵ دی ماه مشخص می‌شود که آیا سامسونگ واقعیتی را از کاربران پنهان کرده است یا خیر.

جدیدترین محصولات شرکت اپل

دیجیاتو نیز در گزارشی در مورد آخرین محصولات اپل نوشته است که این شرکت، سال ۲۰۲۰ را با معرفی محصولات جذابی به پایان رساند و انتظارات زیادی از این کمپانی در سال ۲۰۲۱ وجود دارد.

اپل در ۲۰۲۰ از گوشی‌های سری آیفون ۱۲، اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE به همراه آیپدهای جدید و همچنین مک‌های مجهز به چیپ M1 رونمایی کرد.

این کمپانی همچنین سال گذشته میلادی هدفون روگوشی ایرپاد مکس را هم معرفی کرد. انتظار می‌رود ۲۰۲۱ سال هیجان‌انگیزتری برای محصولات اپل باشد.

طبق اعلام تحلیلگر مطرح محصولات اپل یعنی مینگ-چی کو، در سه ماهه دوم یا سوم سال جاری میلادی از مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی مجهز به اپل سیلیکون و طراحی جدید رونمایی می‌کند.

مینگ-چی کو از معرفی نسل آینده اپل واچ با طراحی جدید در اواخر ۲۰۲۱ اشاره کرده که شامل قابلیت‌های مدیریت سلامت نوآورانه و همچنین طراحی بهتر می‌شود.

اپل سال ۲۰۲۰ نسل جدید آیفون را با یک ویژگی مهم یعنی پشتیبانی از شبکه ۵G و در چهار نسخه معرفی کرد. انتظار می‌رود در سال جاری میلادی دوباره با چهار گوشی ملاقات کنیم که البته طبق گفته کو، به دوربین باکیفیت‌تری مجهز می‌شوند.

علاوه بر این، شنیده‌ها از امکان حذف پورت از آیفون ۱۳ حکایت دارند که البته هنوز نمی‌توان آن را تایید کرد.

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.